۰
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲

آموزش اسکین کر

 برای رسیدن به پوست روشن و صاف مجموعه‌ای از مراقبت‌ها وجود داره که به اون‌ها اسکین کر گفته می‌شه. این واژه انگلیسی به معنای توجه به پوست هست و تمام راه‌های موثر بر سلامت پوست رو شامل می‌شه. در آموزشگاه‌های مختلف دوره‌هایی برای آموزش اسکین کر وجود داره که شما می‌تونید با شرکت در اون‌ها تمام راه‌های مراقبت از پوست رو یاد بگیرید.
آموزش اسکین کر
امروزه مراقبت از پوست بیشتر مورد توجه مردمه. هر فردی دوست داره پوست سالم و صافی داشته باشه. نوع پوست هم متاثر از عوامل درونی و هم بیرونی هست. تغذیه، اعضای داخلی آسیب دیده، میزان چربی خون و... از عوامل درونی به حساب میان. بعضی وقتا عوامل بیرونی که شامل نحوه مراقبت‌ها، استفاده از مواد شوینده و کرم‌ها میشه، تاثیر بیشتری بر سلامت پوست دارن. اما به طور کلی هر دو مهم و قابل توجه هستن.
برای رسیدن به پوست روشن و صاف مجموعه‌ای از مراقبت‌ها وجود داره که به اون‌ها اسکین کر گفته می‌شه. این واژه انگلیسی به معنای توجه به پوست هست و تمام راه‌های موثر بر سلامت پوست رو شامل می‌شه. در آموزشگاه‌های مختلف دوره‌هایی برای آموزش اسکین کر وجود داره که شما می‌تونید با شرکت در اون‌ها تمام راه‌های مراقبت از پوست رو یاد بگیرید. مانیا آکادمی با برگزاری معتبرترین دوره‌های آموزشی  اسکین کر، می‌تونه تمام آموزش‌های لازم را به شما ارائه بده. اگر دوست دارید مطالب بیشتری درمورد اسکین کر بخونید، این مقاله می‌تونه به شما کمک کنه.
معرفی کامل اسکین کر
به مجموعه‌ای از روش‌های حفاظت از پوست که طیف گسترده‌ای رو شامل می‌شن، اسکین کر گفته میشه‌. برای نمونه روش استفاده از مرطوب کننده‌های پوست صورت، مواد غذایی مصرف شده، مقدار زمان قرار گرفتن در برابر نور خورشید و... از مولفه‌های اسکین کر به حساب میان.
شما می‌تونید از روش‌های مختلفی مثل پر کننده‌ها، لایه بردارها، لیزر کردن، بهبود پوست با رتینول، میکرودرم ابریژن، بوتولینوم و حتی با استفاده از لوازم ارایشی، پوست خودتون رو زیبا‌ و جذاب‌تر کنید. اما برای پایدار بودن این زیبایی باید با روش‌های اسکین کر آشنایی داشت باشید و به طور مداوم اون‌ها رو انجام بدید.
امروزه به قدری اسکین کر مورد توجه قرار گرفته که به عنوان یک صنعت بزرگ جهانی شناخته میشه. روش‌های اون که برای تقویت پوست کاربرد دارد، از طریق بالینی مورد آزمایش قرار گرفته و نتیجه‌های خیل مطلوب رو ارائه کرده.
دوره‌های اسکین کر شامل چه مواردی است؟
آموزشگاه‌های مختلف از جمله مانیا آکادمی دوره‌هایی رو برای آموزش اسکین کر برگزار می‌کنند که اطلاعات لازم برای نحوه مراقبت از پوست خود و دیگران را به مخاطبان می‌دهد. این دوره‌ها عبارتند از:
  • دوره مطالعه آناتومی پوست و انواع آن
    آشنایی با انواع پوست‌های آسیب دیده
    روش‌های درمان این آسیب‌ها از جمله لک، جوش، تیرگی و..
    پاکسازی پوست
    روش پاکسازی پوست + پاکسازی عمیق
    مراحل ماساژ و باز کردن منافذ آن
    آشنایی با ماسک‌ها
    درمان با نور
    یادگیری درمااف تراپی
و...
چه وسایلی در آموزش اسکین کر مورد نیازه؟
اگر در دوره‌های اسکین کر شرکت کنید، باید کار کردن با یک سری از وسایل رو بلد باشید. این وسایل شامل این موارد هستن: لوسیون، پک استریل مشتری، محلول گیاهی شفابخش، ماسک زیبایی، کرم آبرسان، شیرپاک کن، اسکراپ، پد پاک کننده،کومدرنکاسه، دستگاه بخور، تیرچه قلم مو و دما رولر. برای انجام فعالیت‌ها مختلف اسکین کر باید ماسک، پیش بند، کاسه، کاردک، حوله و کرم هم تهیه و استفاده کرد. تو آموزشگاه‌هایی که این مهارت رو به شما یاد میدن‌ وسایل مورد نیاز اسکین کر رو در اختیار شما می‌ذارن.
یادگیری روش پاک سازی پوست
‌پاکسازی پوست از دوره‌های جذاب اسکین کر هست که خدمات اون تقریبا تو همه سالن‌های زیبایی ارائه می‌شن. می‌تونید به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه کنید تا با دریافت آموزش‌ها، متخصص این کار بشید و درامد خوبی به دست بیارید. البته برای رسیدن به این درجه باید تو یک آموزشگاه حرفه‌ای که مدرک معتبری بهتون میده، ثبت نام کنید. نمونه این نوع آموزشگاه‌ها، مانیا آکادمی هست که حتی جزوه پاکسازی پوست رو در اختیار هنرجوهاش قرار میده.
روش برگزاری دوره‌های آموزشی اسکین کر
دوره‌های آموزش اسکین کر مانیا آکادمی کیفیت خیلی بالایی دارن و تا به حال تونستن تعداد زیادی هنرجو رو آموزش بدن. هنرجوها برای شرکت در کلاس‌ها باید در آموزشگاه حاضر بشن و با استفاده از ابزارهایی که در اختیارشون قرار داده می‌شه به صورت عملی آموزش ببینن. تو این دوره‌های کارگاهی شکل، روش کار با دستگاه‌های جدید برای قسمت‌های مختلف بدن هم یاد داده میشه.
بعد از اینکه دوره تموم شد، هنرجوهایی که همه آموزش‌ها رو به طور کامل دریافت کرده باشن، می‌تونن یه سرتیفیکیت معتبر و رسمی دریافت کنن. این مدرک بین المللیه و با استعلام گرفتن از کد رجیستری اون، می‌تونید از اصالت اون مطمئن بشید. با این مدرک میشه تو خیلی از مراکز مشغول به کار شد و حتی کسب و کار خود رو راه انداخت.
چطور تو دوره‌های اسکین کر شرکت کنیم؟
از برترین مراکزی که دوره‌های آموزش اسکین کر رو برگزار می‌کنن، مانیا آکادمی هست. این آکادمی تونسته با ارائه بهترین و جامع‌ترین آموزش‌ها، محبوبیت زیادی کسب کنه. اگه هنوز از انتخاب آموزشگاه برای ثبت نام در این دوره‌ها مطمئن نیستید، می‌تونید به سایت مانیا آکادمی مراجعه کنید که نکته‌های مهم رو نوشته و به شما تو انتخاب درست کمک می‌کنه.
جالبه بدونید که آموزش اسکین کر تنها دوره‌ای نیست که این آموزشگاه ارائه میده. دوره‌های دیگه اون در سایت قابل مشاهده هست که هم به صورت کارگاهی – عملی (حضوری)، هم به صورت آنلاین و هم به شکل افلاین – آنلاین برگزار میشه. یکی دیگه از ویژگی‌های فوق العاده مانیا آکادمی پشتیبانی اون هست که به مشکلات هنرجوها حتی بعد از تموم شدن دوره‌ها جواب میده. همچنین بعضی وقتا لازمه هنرجو چند بار در یک کلاسی شرکت کنه تا آموزش رو بهتر دریافت کنه که آکادمی برای این کار هزینه اضافی نمی‌گیره.
اگر هنوز سوالاتی دارید که جوابش گفته نشده می‌تونید از طریق تماس با شماره 90007009 اطلاعات بیشتری دریافت کنید. پاسخگو تلفنی مانیا آکادمی هر روز، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر می‌تونه شما رو راهنمایی کنه.
سخن آخر
شغل اسکین کر بازار کار خیلی خوبی داره و به خاطر بیشتر شدن استقبال مردم از اون، نیاز به متخصص در این حوزه هم روز به روز افزایش پیدا می‌کنه. بنابراین شما می‌تونید از این فرصت استفاده کنید و با ثبت نام تو دوره‌های آموزش‌ اسکین کر، هم مهارت کاربردی یاد بگیرید و هم مدرک معتبر دریافت کنید. اسکین کر شامل چند دوره هست که در این مقاله به اون اشاره شد. البته انتخاب مرکز آموزشی خوب، موضوع خیلی مهمیه که باید با دقت انجام بشه.
کد مطلب: 173227
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *