۱
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸

4 برنامه ضروری که باید روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید

زمانی که گوشی جدیدی خریداری میکنیم، نیاز است که یک سری برنامه روی گوشی نصب کنیم تا بتوانیم ساده و کاملتر از امکانات گوشی خود استفاده کنیم. جدای از اینکه چه مدل گوشی ای میخریم و چه کارهایی قرار است با ان انجام دهیم، برخی ابزارها هستند که حتما باید مورد استفاده قرار گیرند. در این نوشته از وبسایت جوان روید به معرفی برخی از این برنامه ها می پردازیم .
4 برنامه ضروری که باید روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید
زمانی که گوشی جدیدی خریداری میکنیم، نیاز است که یک سری برنامه روی گوشی نصب کنیم تا بتوانیم ساده و کاملتر از امکانات گوشی خود استفاده کنیم. جدای از اینکه چه مدل گوشی ای میخریم و چه کارهایی قرار است با ان انجام دهیم، برخی ابزارها هستند که حتما باید مورد استفاده قرار گیرند. در این نوشته از وبسایت جوان روید به معرفی برخی از این برنامه ها می پردازیم .

مروگر اندروید کروم : 
گوگل کروم به صورت پیشفرض بر روی تمامی گوشی های اندروید نصب است، اما برندهای تولید کننده ی گوشی زمانی که گوشی را راه اندازی میکنید، به صورت پیشفرض مرورگر تولید خود را به عنوان مرورگر پیشفرض معرفی میکنند که همین میتواند شما را بیشتر از پیش محدود به استفاده از این مرورگر ها کند.
در هر صورت پیشنهاد میکنیم که گوگل کروم اندروید را به عنوان برنامه ی پیشفرض انتخاب کنید و از ان برای وب گردی ها بهره ببرید . این مرورگر در وحله ی اول امنیت بسیار بالایی دارد، بسیاری از سایت های مورد دار توسط سیستم امنیتی برنامه مسدود شده و شما امکان ورود به آنها را نخواهید داشت ، سرعت بارگذاری به دلیل استفاده از تکنولوژی های برتر گوگل بسیار سریعتر از سایر مرورگر ها می باشد. امکان دسترسی به دیتاهای موجود در یوزر شما در ویندوز از دیگر امکاناتی می باشد که کروم اندرویدی در اختیار شما خواهد گذاشت.
تمامی این تفاصیل مشخص میکند که استفاده از این برنامه اندروید در هر گوشی ای که سیستم عامل آن اندروید است از اوجب واجبات می باشد!
شبکه احتماعی اینستاگرام :
اینستاگرام شبکه ی اجتماعی بسیار محبوبی است ، اما استفاده از این شبکه ی اجتماعی فقط محدود به سرگرمی نمیشود. فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کوچک بسیاری وجود دارند که در این شبکه ی اجتماعی به فروش مشغول هستند و از این رو بدون اگاهای از قیمت ها و شرایط فروش و ... در این وبسایت ها فرصت های بسیاری را از دست خواهید داد.
بنابراین همواره اینستاگرام را به دید سرگرمی ننگرید و به دنبال پیدا کردن انواع محصولات مختلف در داخل آن باشید ، برای ما ایرانی ها اینستاگرام همچون یک بازار بزرگ است که هر چیزی بخواهید داخل آن پیدا میشود!
برنامه های افیس و پی دی اف :
استفاده از فایلهای نوشتاری همچون ورود ها ، نوت ها و پی دی اف ها نیازمند برنامه هایی جانبی می باشد. در گوشی های اندرویدی به صورت پیشفرض ابزاری برای دربرگرفتن این نوع از فایلها وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، ممکن است در پشتیبانی زبان فارسی به مشکل بخورد . همچنین ممکن است که این فایلها به صورت مناسب در برنامه های پیشفرض گوشی باز نشود.
از این رو پیشنهاد میکنیم از ابزارهای جانبی به منظور استفاده ی راحت و آسان از این فایلها استفاده کنید. از جمله بهترین برنامه ها برای بازکردن فایلهای آفیس میتوان به مایکروسافت آفیس اشاره کرد که طیف وسیعی از فایلهای مورد نظر را در برمیگیرد و امکان ادیت و ویرایش فایلها را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد.
برای فایلهای پی دی اف نیز میتوان به صورت اختصاصی از ادوبی اکروبات پی دی اف استفاده کرد. این برنامه سبک و سریع امکان چک و باز کردن سریع فایهای پی دی اف را مهیا می کند. این برنامه امکان ویرایش تخصصی فایلهای پی دی اف را نخواهد داد .
برخی برنامه ها نیز همچون پولاریس آفیس و ... وجود دارند که هم امکان بازکردن فایلهای افیس را دارند و هم امکان بازکردن فایلهای پی دی اف و از فرمت های مختلف نوشتاری نیز پشتیبانی می کنند.
مدیریت فایل برای گوشی های اندروید :
مدیریت فایها در گوشی های اندرویدی بخصوص زمانی که نیاز به ارسال فایلی خاص برای فردی را دارید و یا قصد نصب یک بازی را دارید بسیار اهمیت دارد. در برخی از گوشی ها امکان استفاده از برنامه های پیشفرض وجود دارد، ولی این برنامه ها غالبا بسیار کند و کم امکانات هستند و از این رو پیشنهاد میشود از برنامه های کاملتری همچون ای اس اکپلورر یا اف ایکس اکسپلورر استفاده کرد.
در برنامه های مدیریت فایل میتوان از قابلیت هایی همچون کپی پیست فایل، حذف فایل ، تغییر نام ، استخراج و ... استفاده کرد که می تواند بسیار در افزایش سرعت و افزایش دسترسی شما به فایلهای ضروریتان بیفزاید.
سخن پایانی :
استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی متنوع در گوشی های اندرویدی در بسیاری از مواقع ضروری می باشد. این ضرورت نه از این دید که نبود این برنامه ها مشکل زاست ، بلکه از این دید که وجود این برنامه ها میتواند در پیشبرد آسانتر و بهتر برنامه های شما موثر باشد اهمیت دارد. از این رو جوان روید اقدام به انتشار اختصاصی تمامی برنامه های مورد استفاده و مهم در گوشی های اندرویدی کرده است. این برنامه ها هم در نسخه ی اصلی و هم در نسخه های بدون محدودیت ارائه میشوند تا کاربران ایرانی به راحتی امکان استفاده از تمامی قابلیت های انها را داشته باشند.
کد مطلب: 173476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *