۱
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
در همایش حزب مردم سالاری در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

دیپلماسی دولت، نقشه های دلواپسان را نقش بر آب می کند

همایش درون حزبی مردم سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد برگرار شد.
دیپلماسی دولت، نقشه های دلواپسان را نقش بر آب می کند
همایش درون حزبی مردم سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد برگرار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در این مراسم که پنجشنبه در گچساران انجام شد اعضای شوراهای مرکزی حزب در هفت شهرستان استان حضور داشتند و به یکدیگر معرفی شدند.

آرش حبیبی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، همزمانی همایش با دوعید بزرگ قربان و غدیرخم را نشانه ای خجسته برای این حزب نامید و افزود: متسفانه شیرینی این اعیاد با بی کفایتی آل سعود به تلخی گرائید. اگر منویات روشنگرانه و صریح رهبر فرزانه انقلاب در روز گذشته و موضعگیری اصولی رئیس جمهور در سازمان ملل نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار این قضیه بود. البته مردم بایستی مدیریت این موضوع را به حاکمیت و دولت بدهند و از نفوذ احساسات و غلبه هیجان بر جامعه جلوگیری نمایند.

حبیبی افزود: این روز ها با دیپلماسی قوی مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت روزهای خوبی را در دستگاه دیپلماسی کشور به زعامت آقای دکتر ظریف می بینیم و نقشه های دلواپسان کشورمان و دیگر دلواپسان از اقصی نقاط دنیا یک یه یک نقش بر آب می شود. کسانی که در یک دهه گذشته فرصت های زیادی را از ایران گرفتند و ان بلاها را بر سر اعتبار و اقتدار این مملکت آوردند.

آرش حبیبی عضو هسته مرکزی حزب مردم سالاری کشور در این همایش گفت: احزاب فراز و نشیب های فروانی را در طول تاریخ ایران تجربه کرده اند که بازخوانی وقایع حزبی ما را به مشکلات فراروی این پدیده مهم آگاه می سازد.

حبیبی به مشکلات فراروی احزاب در استان اشاره کرد و گفت: بایستی احزاب بتوانند حرف خود رادر چارچوب قانون زده و در رقابت برابر قدرت سهیم شوند و این نباشد که دچار محدودیت شوند.

وی افزود: متاسفانه انگونه که انتظار می رود همکاری های لازم از سوی مراجع مسئول با احزاب نمی شود و توقعات از معاونت سیاسی بیش از اینهاست.

آرش حبیبی گفت: البته این اشکال را نباید به دیگر عملکردهای نظام اجرائی استان تعمیم داد و ایشان در روند کنونی که سمت و سوی توسعه گرایانه دارد نقش خوبی داشته اند و آرامش خود را به دیگر فضاها انتقال داده اند.

عضو شورای مرکزی مردم سالاری کشور همچنین گفت: متاسفانه می بینیم افرادی که در عالم سیاست به بوقلمون صفت نامیده می شوند در این استان جایگاه خاصی پیدا کرده و آنها که وفا و ایستادگی داشته اند در انزوا قرار گرفته اند و این برای توسعه سیاسی مانند سم است که افرادی مزورانه و یک شبه داعیه دار جریان اصیل و ریشه داری مانند اصلاحات می شوند.

حبیبی همچنین به انتخابات پرداخت و گفت: در بویراحمد کسی مانند سیدباقر داریم که با کاریزمای بالا نیازی به حمایت این و آن ندارد و شورای نگهبان مطمئنا با نگاهی مثبت ایشان را برای حضور در عرصه سیاسی تائید می کند و البته این به آن معنا نیست که دوستان همه چیز را تمام شده بپندارند و بایستی آلترناتیوهای مختلف را بررسی نمود. بازگشت سیدباقر موسوی مطمئنا باعث قوام اصلاحات خواهد شد.

وی درباره حوزه گچساران نیز اشاره کرد: در گچساران کارهای موفقی از نظر عمرانی و توسعه ای انجام شده است و انشاء اله که این راه ادامه داشته باشد. در این حوزه تاکنون کسی از جبهه اصلاحات برای انتخابات مطرح نشده و احتمالا فقط آقای تاجگردون از این جبهه حضور داشته باشند.

حبیبی همچنین با اشاره به معضلات حوزه کهگیلویه، گفت: متاسفانه خودرائی ها و خودبینی هائی که در گذشته بود و نگاه همراه با بی اعتمادی که در لایه های دوم اصلاح طلبی در آن حوزه بود باعث شد علیرغم اکثریتی که داشته ایم کماکان رقبا جایگاه ویژه خود را حفظ نمایند.

حبیبی این نظرات را شخصی دانست و گفت: البته ما تابع شورای هماهنگی اصلاحات خواهیم بود.
کد مطلب: 49090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *