۳
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵
7 نکته‌ای که می‌توانید از نوجوانان درباره شبکه‌های اجتماعی بیاموزید

راهکارهای افزایش فالوئر در شبکه های اجتماعی

یک راه خوب برای کشف شبکه‌های اجتماعی این است که از نوجوانان بیاموزید، زیرا از نظر آنها هیچ رازی در این حوزه برای پنهان کردن وجود ندارد.
راهکارهای افزایش فالوئر در شبکه های اجتماعی
یک راه خوب برای کشف شبکه‌های اجتماعی این است که از نوجوانان بیاموزید، زیرا از نظر آنها هیچ رازی در این حوزه برای پنهان کردن وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، هیچ تضمینی برای موفقیت و استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. اگر شما می‌خواهید که در فیس‌بوک، توئیتر، یوتیوب، اسنپ‌چت و ... دنبال کننده‌های زیادی (فالوئرهای زیادی) داشته باشید، هیچ ابزار جادویی یا مهارت خاصی برای این کار وجود ندارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که از تجارب دیگران استفاده کنید. اکنون نسلی وجود دارد که در دوره انقلاب رسانه‌های اجتماعی به دنیا آمده‌اند و مسیر موفقیت خود در رسانه‌های اجتماعی را هنگامی که در مقطع دبیرستان بودند، آغاز کرده‌اند. اکنون 7 نکته‌ای که نوجوانان می‌توانند درباره عملکرد فوق‌العاده و موفق در رسانه‌های اجتماعی برای شما بیان کنند، می‌آید:
1- شما لزوماً نیاز نیست که حرفه‌ای باشید: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برای موفق بودن، باید یک بازاریاب حرفه‌ای باشند. اما نوجوانان به ما آموخته‌اند که این فکر اصلا درست نیست. شما می‌توانید نمونه‌هایی از نوجوانانی را بیابید که دارای میلیون ها دنبال کننده هستند و بدون اینکه با زیر و بم بازاریابی آشنا باشند، یا نکته‌های ریزی مانند اینکه زمان مناسب برای ارسال یک پست در فیس‌بوک چه موقعی است را بدانند، به شهرت رسیده‌اند.
2- تعداد کم اما خوب دنبال کننده‌ها، دنیایی از تفاوت ها را می‌سازد: همه می‌خواهند که فیلم آنها در یوتیوب میلیون ها بیننده داشته باشد و به سرعت آنها را به شهرت و ثروت برساند. متأسفانه، اغلب فکر می‌کنند که برای این اتفاق باید تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشند یا از سوی یک برند تجاری حمایت شوند. اما داشتن دنبال کننده‌های فعال و خوب، حتی اگر بسیار زیاد نباشند، مفیدتر است، زیرا آنها زنجیره دیده شدن را آغاز می‌کنند.
3- شما واقعاً نمی توانید کار با رسانه‌های اجتماعی را آموزش دهید: آموزش رسانه‌های اجتماعی، مانند این است که شما بخواهید به یک نفر داشتن شخصیت کاریزماتیک را آموزش دهید. شما می‌توانید این کار را برای عده معدودی انجام دهید، اما بیشتر مردم به راحتی در آن موفق نمی شوند. زیرا موفقیت در رسانه‌های اجتماعی ناشی از آن چیزی است که شما از آن می‌سازید. هیچ قانونی وجود ندارد که با پایبندی به آن شما تعداد زیادی دنبال کننده و یا بیننده داشته باشید. بیشتر مواقع، موفقیت ها به طور طبیعی اتفاق می‌افتند.
4- خودتان باشید: مردم می‌توانند افراد جعلی یا به اصطلاح فیک را در رسانه‌های اجتماعی تشخیص دهند. زمانه به گونه‌ای شده است که مردم به سرعت تشخیص می‌دهند که چه کسی معتبر است و چه کسی نیست. این اتفاق از طریق ویدئوها یا دیگر ابزار موجود اتفاق می‌افتد. یکی از دلایل مهم موفقیت نوجوانان این است که آنها به دنبال تغییر خود و نمایش یک چهره خاص از خود نیستند. بلکه آنها هر آنچه که هستند را به سادگی نمایش می‌دهند.
5- مشغولیت وسواس‌گونه داشته باشید: هیچ شکی وجود ندارد که نوجوانان درباره شبکه‌های اجتماعی فکر دائم و وسواس‌گونه دارند. چنین تعهد و پایبندی به رسانه‌های اجتماعی تحسین برانگیز است، زیرا آنها از این تعهد و مشغولیت فکری دائمی به رسانه‌های اجتماعی به عنوان سوخت برای کار سخت خود استفاده می‌کنند.

6- مهم است که جایگاه خود را پیدا کنید: خودتان را پیدا کنید. اگر شما در زمینه آرایش، کفش، فناوری، شایعات مربوط به افراد مشهور، بازی های ویدئویی و ... مشغولیت فکری و عملی زیاد و وسواس‌گونه دارید؛ بدانید که در رسانه‌های اجتماعی جایگاهی برای شما وجود دارد. نوجوانان زیادی احساسات و علایق خود را در رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند و این کار را به صورت پیوسته انجام می‌دهند.
7- مخاطبان خود را بشناسید: ستاره‌های نوجوان رسانه‌های اجتماعی، بسیار علاقه‌مند هستند که در مورد اینکه مخاطبانشان درباره آنها و محتواهای ارائه شده از سوی آنها چه فکر می‌کنند، بدانند. آنها نظرات مخاطبان را برای شناخت آنها و بررسی روندهای آینده می‌خوانند. مانند کاری که بازاریابان واقعی انجام می‌دهند.
نویسنده : جان بویتنوت
ترجمه : سمیه دالوند
منبع : وبگاه کارآفرین
کد مطلب: 64598
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *