۰
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین عکس‌ها از بنا‌های تاریخی در سال ۲۰۲۲

در اینجا منتخبی از عکس‌های رقابت «عکس تاریخی سال» را ملاحظه می‌کنید که موضوع اصلی آن عکاسی از بنا‌های تاریخی است.
در هر سال مسابقه‌های عکاسی زیادی توسط موسسات مختلف برگزار می‌شوند که هر کدامشان حال و هوای مخصوص خودشان را دارند: از زیبایی چشم‌نواز عکس‌های منظره گرفته تا وسعت خیره‌کنندۀ عکس‌های هوایی، جاذبۀ دوست‌داشتنی عکس‌های حیات وحش و عمق عاطفیِ عکس‌های شهری.
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ در این بین، مسابقۀ «عکس‌های تاریخی سال» که وبسایت (History Hit) آن را برگزار می‌کند، ما را به فضای کاملا متفاوتی می‌برد. موضوع این رقابت بنا‌های تاریخی هستند؛ از بنا‌های مهم چند ده ساله تا آثار تاریخی چند صد ساله و چند هزارساله.
این عکس‌ها علاوه بر زیبایی بصری‌شان، به نوعی تامل‌برانگیز هم هستند و نگاه مخاطب را نه فقط در مکان بلکه در زمان هم سیر می‌دهند. منظرۀ بنا‌های تاریخی وقتی از زاویه‌ای هنرمندانه به تصویر کشیده می‌شوند، تخیل ما را به گذشته‌های دور می‌برند. موقع تماشا کردن این عکس‌ها با خودمان فکر می‌کنیم که این بنا در زمان رونق و شکوفایی‌اش چه وضعیتی داشته، چه کسانی در آن رفت و آمد داشته‌اند و چه ماجرا‌هایی در این مکان اتفاق افتاده است. از این‌جهت، عکس‌های تاریخی فقط عکس نیستند بلکه انگار هر کدامشان یک داستان کوتاه یا بلند نیز هست.
در اینجا منتخبی از عکس‌های برگزیدۀ رقابت سال ۲۰۲۲ را خواهید دید که بنا‌هایی تاریخی از سراسر دنیا و به‌ویژه بریتانیا را به ما نشان می‌دهند.
کد مطلب: 183040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *