۰
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

چرا علی انصاریان مجری ورزشگاه شد؟

علی انصاریان اجرای ویژه‌برنامه جام ملت‌های آسیا را عهده‌دار شده است. تهیه‌کننده برنامه درباره دلیل این انتخاب می‌گوید: «تمام برنامه‌های روز دنیا بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می‌کنند که بازنشسته هستند.»
علی انصاریان اجرای ویژه‌برنامه جام ملت‌های آسیا را عهده‌دار شده است. تهیه‌کننده برنامه درباره دلیل این انتخاب می‌گوید: «تمام برنامه‌های روز دنیا بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می‌کنند که بازنشسته هستند.»
برنامه «ورزشگاه» که از شامگاه گذشته پخش ویژه‌برنامه جام ملت‌های آسیا را آغاز کرده است، قرار است برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم به صورت ویژه روی آنتن برود.
اما پژمان ماندگاری ـ تهیه‌کننده ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ویژه‌برنامه «ورزشگاه» که به مناسبت مسابقات جام ملت‌های آسیا از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، بیان کرد: این برنامه درباره رشته‌های مختلف ورزشی از اردیبهشت امسال صبح‌های جمعه پخش می‌شد اما در حال حاضر به مناسبت جام ملت‌های آسیا ویژه‌برنامه «ورزشگاه» را روی آنتن می‌بریم و در دکور و مجری تغییراتی ایجاد کردیم.
او همچنین درباره زمان پخش «ورزشگاه» گفت: این ویژه‌برنامه از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه هر شب به روی آنتن می‌رود؛ البته بعد از این ۳۰ شب، دوباره به حالت عادی برمی‌گردد و درباره تمام رشته‌های ورزشی، شنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.
تهیه‌کننده «ورزشگاه» درباره دلیل انتخاب مجریان این برنامه توضیح داد: علی انصاریان و مهدی واعظی این برنامه را اجرا می‌کنند. تمام برنامه‌های روز دنیا بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می‌کنند که بازنشسته هستند. در واقع یک فرد فوتبالی که توان اجرا داشته باشد را برمی‌گزینند و یک مجری را در کنار او قرار می‌دهند تا بحث و گفت‌وگوی تخصصی انجام دهند؛ بنابراین ما هم در این برنامه علی انصاریان که سابقه اجرا و علاقه به این کار دارد را بعد از گرفتن تست، انتخاب کردیم.
ماندگاری ادامه داد: گروهی را برای ارسال گزارش از حال و هوای امارات و مسابقات به این کشور فرستاده‌ایم که در برنامه‌های آینده گزارش‌هایشان پخش خواهد شد. 
او با اشاره به ویژه‌برنامه‌ «ورزشگاه» برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از ۳ تا ۱۹ مرداد ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه به صورت ویژه به المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌پردازد. ما از هم‌اکنون تا مرداد سال ۱۳۹۹ برای المپیک در این برنامه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در این میان هم لیگ جهانی والیبال و بسکتبال به صورت ویژه در برنامه «ورزشگاه» بررسی می‌شود.
تهیه‌کننده «ورزشگاه» ادامه داد: ما از فروردین ماه که ورزشکاران ایرانی برای کسب سهم المپیک خود می‌روند، گزارشگر و مجری می‌فرستیم و گزارش‌های زنده و متنوعی را خواهیم داشت. برنامه‌های ورزشی از یک هفته یا ۱۰ روز قبل از این مسابقات به روی آنتن می‌روند اما ما از یک سال و نیم قبل به صورت تخصصی به المپیک می‌پردازیم.
ماندگاری در پایان به ویژگی‌های گزارشگر اشاره می‌کند و می‌گوید که گزارشگر مسابقات باید اطلاعاتش به‌روز باشد، به مسابقه تسلط داشته باشد و زیاده‌گویی نکند.
کد مطلب: 100551
برچسب ها: جام ملتهای آسیا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *