۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳

کاشت هزاران درخت در بوستان چیتگر

شهردار منطقه ۲۲ گفت: بوستان جنگلی چیتگر به یک پهنه گردشگری، تندرستی و ورزشی تبدیل خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بوستان جنگلی چیتگر به یک پهنه گردشگری، تندرستی و ورزشی تبدیل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، جلسه مشترک علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و مهندس علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با هدف حفظ و نگهداشت فضای سبز در این منطقه در شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.
نوذرپور با بیان اینکه بوستان جنگلی چیتگر جز سرمایه‌های ملی حساب می‌شود، افزود: حفظ و توسعه جنگل‌ها و فضای سبز منطقه از وظایف اصلی مدیریت شهری منطقه است و به صورت مستمر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بوستان جنگلی چیتگر به مرور زمان آسیب دیده است و باید ترمیم شود، ادامه داد: سازمان‌های خدمت رسان در دولت برای اینگونه خدمات به شهر تهران به کل کنار کشیده‌اند و شهرداری به تنهایی در حال حل این مشکلات است.
شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه تمام عرصه جنگلی چیتگر با پساب منطقه ۲۲ سیراب می‌شود، گفت: تا پایان سال با همدلی و همکاری سمن‌ها، سرای محلات، بسیج، سپاه و دیگر ارگان‌ها، کاشت هزاران درخت را در بوستان جنگلی چیتگر در برنامه داریم.
وی، خاطرنشان کرد: فضاهای سبز شهری نیز به عنوان عرصه‌های فعال و پویای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و باید توجه شهروندان و مدیران را به اهمیت نگه‌داشت، حفظ و ارتقا فضای سبز جلب کرد.
نوذرپور فضای سبز شهری را جز فضاهای ضروری و لاینفک پیکره شهرها دانست و گفت: کمبود فضای سبز شهری می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،و ی با بیان اینکه این پارک جنگلی به عنوان تفرجگاه طبیعی فرا منطقه‌ای برای شهروندان شهر تهران است، افزود: این پارک نقش کلیدی در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران دارد.
شهردار منطقه ۲۲، با بیان اینکه پارک جنگلی چیتگر از لحاظ بافت پوشش گیاهی، موقعیت جغرافیایی و عملکرد زیست محیطی مورد توجه جدی مدیریت شهری پایتخت است، خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی چیتگر یک تنفس گاه شاخص برای پایتخت است.
کد مطلب: 102235
برچسب ها: پارک چیتگر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *