۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱

درخواست مصرانه مجید انصاری از روحانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از رییس جمهور مصرانه می خواهم با استعفای دکتر ظرف موافقت نکند و شرایط را به گونه ای فراهم کند که خدمتگزاران مردم بتوانند به خدمت ادامه دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از رییس جمهور مصرانه می خواهم با استعفای دکتر ظرف موافقت نکند و شرایط را به گونه ای فراهم کند که خدمتگزاران مردم بتوانند به خدمت ادامه دهند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری»  درباره خبر استعفای وزیر امور خارجه اظهار داشت: استعفای دکتر ظریف در روز جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و همچنین میلاد فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه روز مادر، اوقات هموطنان و مردم شریف ایران و دلسوزان نظام و انقلاب را تلخ و موجبات خوشحالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان مردم ایران را فراهم کرد.
وی افزود: من از این که روند اداره کشور به گونه ای است که شخصیت برجسته، مدیر لایق، شجاع، مومن، پرکار و خدومی مانند دکتر ظریف احساس می کند ادامه خدمت برای ایشان مقدور نیست، بسیار متاسف هستم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید کشور در شرایط دشواری قرار دارد و مردم بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش فکری و ذهنی هستند.
انصاری تاکید کرد: از رییس جمهوری محترم مصرانه می خواهم که با استعفای دکتر ظریف موافقت نکند و با تمهیداتی که اتخاذ می کند زمینه رفع مشکلات را به گونه ای فراهم کند که اداره امور بر مجاری قانونی و روال های متعارف حقوقی انجام شود تا خدمتگزاران مردم بتوانند به خدمت خود در شرایط دشوار کنونی ادامه بدهند.
وی خاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار تبلیغاتی، اقتصادی و سیاسی که آمریکا، اسرائیل و دیگر بدخواهان ملت ایران بر کشور ما تحمیل کرده اند، باید سنگرهای خط مقدم این جنگ ظالمانه - عبارت است از وزارت امور خارجه و دستگاه های مسئول در اداره امور اقتصاد - با خیال آسوده و پشتیبانی کامل از سوی مردم، نهادها و همه قوای کشور بتوانند با تهاجم اقتصادی، تبلیغی و سیاسی دشمن مقابله کنند 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در این شرایط وارد کردن فشار بر سرداران این خط مقدم شرط عقل و تدبیر نیست.
به گزارش ایرنا محمدجواد ظریف دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد رایزنیها برای ادامه حضور وی در وزارت امور خارجه ادامه دارد و هنوز رییس جمهوری با این استعفا موافقت نکرده است.
کد مطلب: 103679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *