۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸

اعلام حضور ۱۴ کشور در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر بخش بین‌الملل سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران: ثبت‎ کشور‌ها و آژانس‌های ادبی تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت
مدیر بخش بین‌الملل سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران: ثبت‎ کشور‌ها و آژانس‌های ادبی تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، احمد شاکری درباره ثبت‌نام کشور‌ها برای حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران گفت: تاکنون ۱۴ کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران ثبت‌نام کرده اند و ثبت‌نام تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.
وی ادامه داد: کشور‌هایی نظیر چین (مهمان ویژه)، ژاپن، آلمان، هند، اتریش، کره جنوبی، روسیه، سوریه، افغانستان، عمان، صربستان، قطر، ارمنستان و لبنان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.
مدیر بخش بین‌الملل سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران درباره بازار جهانی کتاب نیز عنوان کرد: در بخش بازار جهانی هم ۱۰ متقاضی که شامل آژانس‌های ادبی، ناشران فعال ایرانی در بخش بین‌الملل و طرح‌های حمایتی آثار ایرانی در بازار‌های جهانی ثبت‌نام داشته‌اند.
شاکری در پایان خاطر نشان کرد: ۱۰ نهاد فرهنگی فعال ایرانی در بخش بین‌الملل نیز تاکنون در بخش بین‌الملل ثبت‌نام انجام داده‌اند.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
 
بازدید مدیران کمیته‌های سی ودومین نمایشگاه کتاب تهران از مصلی امام خمینی (ره)
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بازدید مدیران کمیته‌ها و بخش‌های سی و دومین نمایشگاه از مکان برگزاری این رویداد فرهنگی خبر داد.
مهدی اسماعیلی افزود: مدیران کمیته‌های ناشران داخلی و بین‌الملل امروز از مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند و جانمایی بخش‌های خود را انجام دادند.
وی گفت: همچنین در این بازدید مدیران بخش‌های عمومی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و دیجیتال و مدیران بخش‌های رفاهی و اجرایی حضور داشتند و درباره جانمایی بخش‌ها بحث و تبادل نظر شد.
کد مطلب: 104299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *