۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدعي شد:

کارنامه درخشان وزارت ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد با همت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان خود و نیز مراکز تابعه، کارنامه قابل قبول و درخشانی در دولت دهم ارائه کرده است.
 ˈسیدمحمد حسینیˈ روز یکشنبه در مراسم قدردانی از کارمندان نمونه این وزارتخانه و مراکز تابعه آن، ضمن قدردانی از همکاری تمامی کارکنان زیر مجموعه این وزارتخانه، بر خدمتگزاری خالصانه به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گفته وی، افرادی که برای رضای خدا و خلق تلاش می کنند، اجر آنها محفوظ خواهد بود و ذخیره آخرت آنها خواهد شد.

عضو کابینه دولت دهم یادآور شد: اکنون دشمنان نظام اسلامی تمام قوای خود را به کار گرفته تا تحریم و تنگناهایی را ایجاد کنند، اما هرگز خسته نمی شویم و آنها را بار دیگر از اقدامات خود پشیمان خواهیم کرد.

حسینی افزود: البته در این میان مشکلاتی نیز ایجاد می شود، اما از آرمان های خود با تمام توان صیانت کرده و لحظه ای از مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این مرحله ممکن است در وزارت ارشاد مشکلات بودجه ای و اقتصادی وجود داشته باشد، اما خوشبختانه اکنون در زمینه سخت افزاری و پروژه های نرم افزاری در وضعیت بسیار خوب و مطلوبی قرار داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: در بحث سخت افزاری به عنوان مثال سالن ها و تالارهای چند صد نفره و چند منظوره در قالب طرح پروژه مهر ماندگار دولت دهم در شهرهای مختلف در حال ساخت است.

وی افزود: از نظر نرم افزاری نیز گرچه اعتبارات کاهش زیادی پیدا کرده، اما تلاش شده هیچ یک از برنامه های این وزازرتخانه تعطیل نشود و همگی آنها برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: البته در این برهه حساس باید صرفه جویی را مدنظر قرار دهیم و در این میان هنر مدیران آن است که بدون ایجاد لطمه و وقفه، برنامه ها را به سرانجام و مقصد نهایی برسانند.

حسینی به حاشیه سازی برخی افراد درباره وزارت ارشاد اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات برخی از این افراد از کاهی، کوه ساخته و آنقدر شبهه افکنی می کنند که انگار هیچ کاری انجام نگرفته است.

وی با تاکید بر آنکه مشکلات، کاستی ها و نقاط ضعف باید برطرف شود، افزود: بسیاری از شبهات جنبه واقعی ندارند و بیشتر مسایل اکنون تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گرفته است.
کد مطلب: 10592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *