۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹

بحران سوریه حاصل دخالت بیگانگان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحران و ناامنی های سوریه عمدتا وارداتی است که در نتیجه دخالت نیروهای غرب و برخی کشورهای عربی منطقه در این کشور بوجود آمده است.
 ˈمهدی سناییˈ روز یکشنبه در جمع شماری از دانش آموزان شهرستان نهاوند افزود: بر خلاف آنچه که مداخله گران غرب می گویند، رژیم سوریه از مشروعیت بالایی در داخل برخوردار است و مردم وفاداری خود را به نظام حاکم بر این کشور به اثبات رسانده اند.

وی مداخله نظامی در این کشور از سوی غربی ها را دور از انتظار خواند و افزود: اگر چه جنگ کنونی در سوریه نوعی مداخله غربی ها در این کشور است، اما شرایط مداخله کشورهای غرب همانند لیبی در این کشور فراهم نیست، زیرا اتفاق نظری بین قدرت ها وجود ندارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحران سوریه هدف عمده دولت های غربی به رهبری آمریکا تشدید فشار بر ایران و حزب الله لبنان است، اما در این هدف موفقیتی بدست نخواهند آورد.

وی همچنین در خصوص مشکلات اقتصادی و به ویژه بازار ارز در کشور گفت: بخشی از مشکلات کنونی کشور در حوزه اقتصاد حاصل بی تدبیری و تصمیمات غیر کارشناسی است که برای رفع این مشکلات باید کارها را دقیق و کارشناسی شده و با روش صحیح انجام داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی همچنین با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای گذر موفقیت آمیز از شرایط کنونی افزود: همه باید در چارچوب رهنمودهای حکیمانه رهبری تلاش کنند تا از فشار تحریم ها کاسته شود و این در سایه مدیریت با تدبیر و کارشناسانه امکان پذیر خواهد بود.

وی در عین حال حفظ انسجام و وحدت را در شرایط کنونی امری ضروری خواند و افزود: مسائل موجود نباید وسیله ای برای متهم کردن و کوبیدن یکدیگر باشند، زیرا شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیازمند است.
کد مطلب: 10610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *