۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

صدر رئیس ماند

در دومین جلسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، سید شهاب‌الدین صدر مجدداً به عنوان رئیس این تشکل سیاسی انتخاب شد.
در دومین جلسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، سید شهاب‌الدین صدر مجدداً به عنوان رئیس این تشکل سیاسی انتخاب شد.
به گزارش ايسنا، محمدجواد محمدی نوری دبیر اول جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به برگزاری دومین نشست دبیران‌کل احزاب عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، اظهار کرد: انتخابات هیأت‌رئیسه در این جلسه انجام شد که طی آن سید شهاب‌الدین صدر با اکثریت آرا مجدداً به عنوان رئیس دوره جدید جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت انتخاب شد.
وی افزود: برای انتخاب نواب رئیس نیز به ترتیب سیدابوالقاسم رئوفیان (دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین) با کسب ۸ رأی به عنوان نایب رئیس اول و حسن بیادی (دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی) با کسب ۷ رأی به عنوان نایب‌رئیس دوم جبهه انتخاب شدند.ح
دبیر اول جبهه پیشرفت تاکید کرد: در ادامه نشست در خصوص انتخاب دبیران جبهه میان ۴ کاندید، انتخابات برگزار شد که در نهایت محمدجواد محمدی نوری (دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی) با کسب ۸ رأی به عنوان دبیر اول و آقای علی کیهانیان (دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی) با کسب ۶ رأی به عنوان دبیر دوم جبهه انتخاب شدند. همچنین مجید افشاری (دبیرکل انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا) با کسب ۹ رأی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.

محمدی نوری گفت: از دیگر مباحثی که در دستور جلسه، مورد مذاکره قرار گرفت بررسی سیاست‌های جبهه در انتخابات مجلس یازدهم بود که بحث انتخاب رئیس ستاد انتخابات جبهه نیز به نشست بعدی موکول شد. همچنین به پیشنهاد رئیس جبهه و با تأیید اکثریت شورای مرکزی، سرکار خانم اعظم حاجی‌عباسی (دبیرکل جامعه زینب «س») به عنوان معاون امور بانوان جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در سال ۹۵ تشکیل شد و اکنون ۲۵ حزب سیاسی عضو رسمی این جبهه هستند.
 
کد مطلب: 106685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *