۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷

۲۰ تیم پرافتخار جهان در جام‌های قاره‌ای

رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در صدر ۲۰ تیم با بیشترین قهرمانی در رقابت‌های قاره‌ای قرار دارد.
رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در صدر ۲۰ تیم با بیشترین قهرمانی در رقابت‌های قاره‌ای قرار دارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در این هفته فینال قهرمانی باشگاه‌های کونکاکاف بین دو تیم مونتری و تیگرسبرگزار شد. در این بازی خاص تیم مونتری ۲ بر یک حریفش را شکست داد تا ناکامی‌اش در فینال‌ها به پایان برسد. این تیم توانست چهارمین قهرمانی‌اش را در این قاره جشن بگیرد و وارد فهرست ۲۰ تیمی شود که بیشترین قهرمانی را دارند.
اسپانیا
تیم‌های اسپانیایی با حضور رئال مادرید در این فهرست برتری دارند. ۱۳ قهرمانی سفیدپوشان آن‌ها را بالاتر از همه قرار داده است و سپس بارسلونا با پنج قهرمانی دیده می‌شود. این تیم در این فصل برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا در تلاش است.
مکزیک
مکزیکی‌ها با آرژانتینی‌ها در این زمینه توانستند برابر شوند. چهار تیم از هر کشور در این فهرست حضور دارند. در صدر تیم آمریکا با هفت قهرمانی قرار دارد و سپس کروس آسولبا ۶ عنوان دیده می‌شود. پاچوکا با پنج و مونتری با ۴ جام در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
آرژانتین
چهار تیم از این کشور در فهرست ۲۰ تیم برتر قرار دارند. پرافتخارترین تیم ایندپندینته با ۷ قهرمانی در کوپالیبرتادورس است. سپس بوکا جونیورز با ۶ و ریورپلاته واستودیانتس با ۴ جام دیده می‌شوند. آخرین عنوان راریورپلاته در آن فینال جنجالی از بوکا گرفت.
دیگر مناطق
در جایگاه دوم پس از رئال مادرید اوکلند سیتی با ۹ قهرمانی قرار دارد. سپس الاهلی مصر با ۸ و میلان با ۷ قهرمانی در رتبه‌های بعدی دیده می‌شوند. تیم‌های آلمانی، انگلیسی و اروگوئه‌ای رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. بایرن مونیخ، لیورپول و پنیارول با پنج قهرمانی در این فهرست قرار دارند.
کد مطلب: 107128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *