۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷

روانشناس قلابی به دام افتاد

روانشناس قلابی از خانواه ها،کلاهبرداری می کرد در این استان دستگیر شد.
روانشناس قلابی از خانواه ها،کلاهبرداری می کرد در این استان دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس شاهی افزود: درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر این که فردی با معرفی خود با عنوان دکتر روانشناس و راه اندازی کلاس های ماساژدرمانی ، انرژی درمانی و آینده نگری اقدام به سوء استفاده از اعتماد خانواده ها کرده مورد در دست بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه مبنای آشنایی شکات با نامبرده از طریق فضای مجازی بود ، با هماهنگی پلیس فتا استان البرز پس از پایش های صورت گرفته، محرز شد که نامبرده از این طریق اقدام به ترویج بی دینی وخرافه گرایی کرده و منجر به فروپاشی امنیت روانی خانوده ها شده است.
شاهی خاطرنشان کرد : ماموران با اقدامات ویژه پلیسی متهم را دستگیر که به جرم خود مبنی بر ترویج بی دینی و خرافه گرایی در فضای مجازی و راه اندازی کلاس های ماساژ درمانی ، هیپنوتیزم ، آینده نگری و اغفال خانواده از این طریق اعتراف کرد.
وی گفت : در بازجویی های صورت گرفته مشخص شد ، متهم هیچ گونه مدارک تخصصی در زمینه روانشناسی و پزشکی نداشته و با شگرد فریبکارانه تحت عنوان دکتر روانشناس با برگزاری کلاس های خصوصی در استان های کرج و تهران از شهروندان کلاهبرداری و سوء استفاده کرده است.
وی ادامه داد:این فرد با تشکیل گروه و عضوگیری در فضای مجازی و با تهدید از مردم اخاذی می کرد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز ازخانواده ها خواست در مواجه با چنین افرادی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند.
کد مطلب: 107131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *