۰
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶

وقوع سیل به سه روستا در قوچان آسیب زد

جمعیت هلال‌ احمر قوچان به بیش از 40 خانوار در حوادث سیل اخیر امدادرسانی کرد.
جمعیت هلال‌ احمر قوچان به بیش از 40 خانوار در حوادث سیل اخیر امدادرسانی کرد.به گزارش ایسنا، سعید فکوری رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان در جمع خبرنگاران از وقوع حادثه در پی بارندگی‌های اخیر در سه روستای بخش مرکزی شهرستان قوچان خبر داد و عنوان کرد: در این سه روستا بیش از 40 خانوار حادثه دیده بودند که توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.
وی ادامه داد: اولین حادثه مربوط به روستای چیتگر در کیلومتر 15 محور فاروج به قوچان بود که نیروهای عملیاتی شعبه امداد و نجات قوچان در ساعت دو بامداد پنجشنبه 9 خرداد به محل حادثه اعزام شده و به عملیات تخلیه آب از خانه‌های مسکونی این روستا پرداختند. 
فکوری با بیان این که تاکنون بیشترین خسارت وارد شده به روستای یدک در محور سد تبارک قوچان بوده است، گفت: تیم امداد و نجات در قالب چهار گروه عملیاتی در ساعت 21 نهم خردادماه به این روستا اعزام شدند و در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد که به منازل مسکونی ۳۰ خانوار به دلیل وقوع سیل آسیب وارد شده است و بر همین اساس برای بیش از یک‌صد نفر حادثه‌دیده امدادرسانی لازم انجام شده است.
وی در ادامه از اعزام یک تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده روستای عمارت خبرداد و اظهار کرد: تیم اعزامی جمعیت هلال‌احمر قوچان در حال حاضر ارائه خدمات به عشایر حادثه‌دیده از سیل را عهده‌دار است و تاکنون 15 شل آب معدنی و 150 عدد قرص نان برای توزیع در بین عشایر عمارت ارسال شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان بیان کرد: برای تخلیه آب منازل مسکونی حادثه‌دیده در روستای یدک چهار دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به منطقه اعزام شده است و دو دستگاه دیگر در روستای چیتگر مورد استفاده قرار گرفته است.
کد مطلب: 108630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *