۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۱
یکی از اعضای اصلی ارکستر سمفونیک تهران :

ارکستر سمفونیک تهران وجود خارجی ندارد

ارکستر سمفونیک تهران وجود خارجی ندارد

 یکی از اعضای اصلی ارکستر سمفونیک تهران گفت: ارکستر سمفونیک تهران با قدمتی طولانی ، شش ماه است که دیگر تعطیل شده و تمرین وبرنامه ای ندارد .

این عضو اصلی ارکستر سمفونیک تهران که به دلیل ترس ازمجازات های پیش بینی نشده معاونت هنری وزارت ارشاد که تمامی اعضای ارکستر را از گفت وگو با رسانه ها منع کرده و آنان را تهدید به اخراج درصورت ارائه اطلاعات به رسانه ها کرده است، حاضر نشد نامش برده شود درگفت وگو با پایگاه خبری فریادگر درباره وضعیت ارکسترسمفونیک تهران گفت: هیچ قراردادی با اعضای ارکستر نوشته نشده و بیش از سه ماه است که اعضای ارکستر برسرتمرینات حاضر نشده اند .
وی درباره وضعیت حقوقی وبیمه اعضای ارکستر سمفونیک افزود: واقعیت این است که دیگر چیزی به نام ارکسترسمفونیک تهران وجود ندارد که بخواهیم درباره بیمه و حقوق و پاداش واین گونه مسائلش صحبت کنیم .
این هنرمند ادامه داد: وزارت ارشاد اکیدا به ما دستور داده که با هیچ رسانه ای حق صحبت کردن درباره ارکستر نداریم و نباید به هیچ رسانه ای درباره تعطیلی ارکستر صحبت کنیم .
وی اظهار کرد: ارکستر سمفونیک تبدیل شده به محلی برای حضور تعدادی معدود که درمراسم های مهمی که برای مسئولان وزارت ارشاد مهم است شرکت کرده و تنها حضور خود را نشان دهد اما این برنامه های مناسبتی در لبنان و اجلاس سران و ... به معنی وجود این ارکستر این نیست .
عضو اصلی ارکستر سمفونیک تهران تصریح کرد: متاسفم که درکشوری با جمعیتی حدود هفتاد میلیون نفر، تنها یک ارکستر سمفونیک وجود داشته که آن هم در حال حاضر دیگر وجود خارجی ندارد .

کد مطلب: 10913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *