۰
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲

انتخاب ذی حساب دو در شورا

اعضای شورای شهر تهران ذی حساب دو را انتخاب کردند.
اعضای شورای شهر تهران ذی حساب دو را انتخاب کردند.
به گزارش ایسنا، صبح امروز بررسی انتخاب دو ذی حساب شهرداری تهران، روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و مجید فراهانی به عنوان رئیس کمیته بودجه با معرفی این ذی حساب گفت: ثبت نظارت مالی مهمترین کاری است که باید انجام شود و این نظارت توسط سه بخش مهم در قبل از خرج کردن، حین خرج و پس از خرج در شهرداری و سازمان‌های وابسته مورد نظارت قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه نظارت قبل از خرج از سوی تصویب بودجه سالانه اتفاق می‌افتد گفت: اما نظارت حین خرج با انتخاب قائم مقامان ذی حساب یک و ذی حساب دو رخ می‌دهد. شهرداران مناطق به عنوان قائم مقامان ذی حساب یک محسوب می‌شوند که بر اساس قانون گزارششان مورد بررسی قرار گرفته و اعضای شورا نیز آن را مورد بررسی و رأی گیری قرار می‌دهند اما قائم مقامان ذی حساب ۲ در مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌ها از سوی شورا مستقر می‌شوند که شرایط خاصی دارند و نظارت پس از خرج نیز شامل گزارشات حسابرسی می‌شود که در دستور کار شورا قرا می‌گیرد.
وی با بیان این که برای نظارت حین خرج در اداره کل مالی شهرداری تهران، مدیر کل مالی شهرداری به عنوان ذی حساب دو انتخاب می‌شود گفت: به همین دلیل خسروی را که قبلاً به عنوان مدیر کل مالی فعال بوده به عنوان ذی حساب پیشنهاد می‌شود و محمدرضا زارعلی از سوی شهرداری تهران پیشنهاد شده است.
به گزارش ایسنا با رأی اعضای شورای شهر نهایتاً محمد زارعلی به عنوان ذی حساب دو انتخاب شد.
کد مطلب: 109235
برچسب ها: شورا انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *