۵
۱
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳

متن کامل دفاعیات محمدرضا خاتمی

محمدرضا خاتمی متن کامل دفاعیات خود در دادگاه را منتشر کرد.
متن کامل دفاعیات محمدرضا خاتمی
محمدرضا خاتمی متن کامل دفاعیات خود در دادگاه را منتشر کرد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدرضا خاتمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم، که به اتهام طرح ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ به دو سال حبس در دادگاه بدوی محکوم شده است، متن کامل لایحه دفاعیه خود را منتشر کرد.

متن کامل دفاعیات محمدرضا خاتمی را از اینجا دانلود کنید.
کد مطلب: 110928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهرداد
Iran, Islamic Republic of
عالی بود جناب خاتمی
مزروعی
Canada
باعث افتخاری
علم اله نجفی
Germany
بنام خدا.
ملت ایران: ما در این دعوی نابرابر همه پیشگامان خود را یکی پس از دیگری به میدان مبارزه فرستادیم و به تماشای شکستشان نشستیم.همگان شاهد اتفاقی که بر آقای خاتمی افتاد بودیم که با چه مهارتی مجری رو در رو ایشان را به مهلکه ده ساله برد و باعث دردسر گردید.
هر کس این دفاعیه را مطالعه کند متوجه حقانیت آقای خاتمی میشود و مظلومیت حصر شدگان که با نجابت قریب به ده سال است مظلومانه در حبس هستند و دم بر نیاوردند.
آیا وجدانا واجب نیست که پشت این عزیزان را اقلا از این پس خالی نکنیم؟
لااقل از این پس بیایید صاحب شویم و کنارشان بایستیم، صدایشان باشیم در فضای مجازی نگذاریم اینگونه نابود شوند؟ کل محاسبات آقای خاتمی روشن و شفاف، قابل بررسی است.
Iran, Islamic Republic of
اگر دفاعیات آقای خاتمی واقعا مستند هم باشد،موجب تبرئه موسوی و کروبی نیست.
زیرا آنها فقط ادعای تقلب کردند و به جز منطق داماد لرستان،هیچ سندی را در مورد تقلب ارائه ندادند و بدون هیچ منطقی،خواستار لغو انتخابات شدند. به نظر من جرم ایشان گردن کلفتی برای نظام بود که مورد سوءاستفاده دشمنان هم قرار گرفت،والا زمینه برای بررسی مستندات تقلب وجود داشت.
Iran, Islamic Republic of
بعد از اتفاقات سوریه و عراق و یمن و لیبی و مصر و .... هنوز متوجه نشدن که داشتن زمینه ساز چه سناریویی میشدن ؟ حتما باید زیر لگدهای دشمن ایران از خواب بیدار شن ؟؟؟