۰
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۲

کنایه های طنزآمیز رامني و اوباما

میت رامنی و باراک اوباما در مراسم شام سنتی آل اسمیت که برای امور خیریه در نیویورک برگزار شد ، سیاستها و راهکارهای یکدیگر را در قالب حرفهای طنز و کنایه به باد تمسخر گرفتند.
مبه گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ، میت رامنی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابتدا در این مراسم که هرساله به همت کلیسای کاتولیک از سال هزار و نهصد و شصت برگزار می شود ، سخنرانی کرد.
وی گفت:گرچه در طول مبارزات انتخاباتی برای هر موقعیتی لباس خاصی در نظر گرفته می شود، ولی اینکه بتوان در خانه خود لباس راحت و مناسبی را بر تن کنی ، بسیار جالبتر است.
میت رامنی ادامه داد ، هرچند امشب زمان رسیدگی به بحث های جدی سیاسی است ،ولی ایکاش آقای رئیس جمهور ، جو بایدن معاون اول خود را که به هر چیزی میخندد را به این مراسم شام می آوردند. نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت من همواره همسر زیبای خود را در کنارم و در طول مبارزات انتخاباتی دارم در حالیکه باراک اوباما ، « بیل کلینتون » را برای همراهی برگزیده است.
میت رامنی افزود: ما در آخرین ماه دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به سر میبریم که با خنده حضار مواجه شد. وی ادامه داد: نتایج ماهانه میزان بیکاری در آمریکا در حالی اعلام شده که رئیس جمهور همواره مدعی است عملکردما نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر شده است.
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: تلاش می کنم تا آینده بهتری را برای کشورم ترسیم کنم.
وی افزود : نتایج نظر سنجی ها نشان می دهد که باراک اوباما از پشت ، در صدر قرار دارد!
میت رامنی ادامه داد نشریه ها اینگونه تیتر خواهند زد : اوباما از سوی کلیسای کاتولیک در آغوش گرفته شد در حالیکه میت رامنی با ثروتمندان شام را صرف کرد. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز پس از میت رامنی ، سخنرانی خود را آغاز کرد. وی گفت: خواهش می کنم از حضار محترم که بر سر جاهای خود بنشینند وگرنه ممکن است کلینت ایست وود جای آنها را بگیرد! رئیس جمهور آمریکا در ادامه و به مزاح افزود: شهروندان نیویورکی تا چند هفته دیگر مشخص خواهند کرد بین من و رامنی ، چه کسی مسئولیت آمد و شد خودروها را در چهار سال آینده برعهده خواهد گرفت؟
باراک اوباما ادامه داد: فردا بار دیگر به مبارزات تبلیغاتی باز خواهیم گشت . وی افزود نرخ بیکاری در پایین ترین میزان خود از زمان ریاست جمهوری من قرار دارد. رئیس جمهور امریکا ادامه داد دوشنبه آینده مناظره رو دررویی را با میت رامنی خواهم داشت که به سیاست خارجی آمریکا اختصاص خواهد داشت.
وی گفت: ما در این چهار سال موفق به به چنگ آوردن بن لادن شدیم.
کد مطلب: 11128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *