۰
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵

بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر قهرمان اتریش تاکید کرد که تیمش بازی به بازی در حال بهتر شدن و پیشرفت است.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر قهرمان اتریش تاکید کرد که تیمش بازی به بازی در حال بهتر شدن و پیشرفت است.
به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در دیداری دوستانه به مصاف رد بول سالزبورگ رفت و توانست با تک گلی که ادن هازارد به ثمر رساند به پیروزی برسد.
زیدان بعد از بازی این‌گونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی هم به پیروزی رسیدیم. در فصل جدید چیزهای زیادی برای انجام دادن خواهیم داشت. می خواهیم با آمادگی بیشتری به میدان برویم و به چنین دیدارهای دوستانه ای نیاز داریم.
سرمربی رئال مادرید ادامه داد: دیگر باید آماده آغاز لالیگا بود و خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم. کم کم آماده بازی های بزرگ می شویم. روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و بازی های دوستانه باعث شده تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند.
زیدان در پایان گفت: بازی کردن برابر هیچ تیمی آسانی نیست به ویژه تیم‌هایی که شناختی از آنها ندارید. اگر تمرکز نداشته باشید به مشکل خواهید خورد. ما در هر دیداری با جدیت و تلاش زیادی به میدان خواهیم رفت. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم.
رئال مادرید بدترین فصل آمادگی تابستانی را پشت سر گذاشت و نتایج ناامید کننده‌ای با زیدان به دست آورد و باید دید که در فصل جدید لالیگا این تیم چه نتایجی به دست خواهد آورد و آیا زیدان می تواند تا پایان فصل در تیم بماند یا نه.
رئال در آغاز فصل جدید رقابت های لالیگا شنبه 26 مرداد به مصاف سلتاویگو خواهد رفت.
کد مطلب: 112625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *