۰
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸

پوچتینو: من عاشق VAR هستم

سرمربی تاتنهام از اینکه تیمش توانست به لطف فناوری VAR سیتی را متوقف کند ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تاتنهام از اینکه تیمش توانست به لطف فناوری VAR سیتی را متوقف کند ابراز خوشحالیبه گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، در حالی که دیدار منچسترسیتی و تاتنهام تا دقایق پایانی با تساوی دو بر دو در جریان بود، ژسوس توانست گل سوم را به ثمر برساند ولی داور اعلام کرد این گل به دلیل برخورد توپ به دستان لاپورته مدافع سیتی مردود است تا اتفاقات دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان دوباره رخ دهد. در آن دیدار نیز گل ثانیه های پایانی سیتی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام بعد از دیدار برابر سیتی گفت:‌ من عاشق VAR هستم. البته می‌دانم قبول این فناوری و جا افتادن آن به زمان نیاز دارد چون ما عاشق فوتبال هستیم. ۳۰ سال پیش فقط تصمیم داور بود که ملاک یک مسابقه بود و حتی اگر اتفاقتی ناعادلانه رخ می داد این داور بود که یک تنه تصمیم می گرفت ولی اکنون پیشرفت فناوری باعث شده است تا شاهد تصمیماتی باشیم که عادلانه تر هستند. بعضی وقت ها شما از این فناوری سود می کنید و بعضی وقت ها هم برخلاف نظر شماست ولی در کل باید به آن احترام گذاشت چون کار داوران را راحت کرده است و باعث شفافیت بیشتر در فوتبال شده است. 
او در ادامه افزود: بازی برابر سیتی در اتحاد اصلا آسان نیست ولی ما توانستیم با یک فوتبال خوب و حساب شده حریف را متوقف کنیم. عملکرمان در این دیدار خوب بود چون سیتی مدافع عنوان قهرمانی است و معمولا در خانه امتیاز از دست نمی دهد. من ایرادی که از تیمم می گیرم این است که هنوز به ثبات نرسیدیم و تیم کاملی نیستیم و نیاز به بهتر شدن داریم. در یک سری زمینه ها در ابتدای راه هستیم و باید بهتر شویم. کرد.
کد مطلب: 113107
برچسب ها: VAR
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *