۰
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰

مارتینس: VAR دو امتیاز را از ما گرفت

سرمربی تیم ملی بلژیک از عملکرد داوری در جریان دیدار با ولز انتقاد کرد.
مارتینس: VAR دو امتیاز را از ما گرفت
به گزارش مردم سالاری آنلاین و به نقل از بی ساکر، سرمربی تیم ملی بلژیک از عملکرد داوری در جریان دیدار با ولز انتقاد کرد.
روبرتو مارتینس پس از گل تساوی دیرهنگام برنان جانسون بازیکن ولز به شدت از فناوری VAR انتقاد کرد و عنوان کرد این فناوری دو امتیاز را از تیمش در بازی برابر ولز گرفت. دقیقه ۵۰ یوری تیلمانس برای بلژیکی که تیبو کورتوا و روملو لوکاکو را در کاردیف نداشت گلزنی کرد ولی در اواخر بازی جانسون در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند که سرمربی بلژیک معتقد است این گل باید آفساید اعلام می شد.
روبرتو مارتینس به VTM گفت: من تا زمانی که از کسی در مورد گل تیم ملی ولز توضیحی دریافت نکنم نمی‌توانم این بازی را تحلیل کنم. این یک تصمیم اشتباه و عجیب بود. کمک داور تصمیم درستی می گیرد اما  VAR تصمیم اشتباهی می گیرد. این خطوط آفساید که برای دو بازیکن استفاده شده است موازی نیستند. ما باید در این مسابقه پیروز می شدیم. آنها امشب دو امتیاز را از ما گرفتند. گل تیم ملی فوتبال ولز به سادگی آفساید بود. ما واقعا خوب دفاع کردیم و شایسته کسب برد نیز در این دیدار بودیم.
در دیگر دیدار، هلند مقابل لهستان به تساوی رسید و به این ترتیب بلژیک نتوانست از توقف هلند در این دیدار استفاده کند. شاگردان مارتینس با سه بازی انجام شده سه امتیاز کمتر از هلند صدرنشین دارند.
تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از کسب عنوان سومی در جام جهانی روسیه، پیشرفت خودش را در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده است. حضور در رده نخست رده بندی فیفا در سال های اخیر حالا بلژیک را به مدعی جدی در جام جهانی پیش رو تبدیل کرده است. اکنون می توان گفت  نسل طلایی تیم ملی بلژیک به دنبال کسب افتخاری بزرگ در جام جهانی قطر است.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار بعدی خود باید در زمین لهستان به میدان برود و تا شهریور ماه بازی دیگری نخواهد داشت.
کد مطلب: 165416
برچسب ها: VAR
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *