۰
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰

پارس جنوبی، عصاره مشکلات

 باشگاه پارس جنوبی یک مشتری دست به نقد دارد.
پارس جنوبی، عصاره مشکلات
 باشگاه پارس جنوبی یک مشتری دست به نقد دارد.
به گزارش فوتبالی، قطعا طی روزهای گذشته در جریان مشکلات مالی این تیم بوشهری قرار گرفته‌اید. مشکلاتی که باعث شد حضور این تیم در تهران برای دیدار افتتاحیه لیگ هم با اما و اگرهای زیادی همراه شود و حالا شاگردان کمالوند در شرایطی آماده بازی با پرسپولیس شده‌اند که امیدوار به اجرایی شدن تعهدات مالی مسئولان منطقه اقتصادی پارس جنوبی هستند.
پارس جنوبی در حالی با مشکلات مالی مختلف دست و پنجه نرم می‌کند که مالک قبلی باشگاه نفت تهران آماده حمایت مالی از این تیم را دارد. شرکت تهران کاررسا که دی ماه سال 96 مالک باشگاه نفت تهران شد، طی یکسال گذشته در نامه‌های مختلفی که به شرکت ملی نفت ایران زده خواهان دریافت مطالباتش شده است.
گویا این شرکت 8 میلیارد تومان از شرکت ملی نفت ایران طلب دارد و درخواست کرده که اگر امکان پرداخت این مبلغ وجود ندارد، امتیاز باشگاه پارس جنوبی به شرط ماندن این باشگاه در شهر جم، در اختیار این شرکت قرار بگیرد.
از اولین نامه شرکت مربوطه به شرکت ملی نفت، نزدیک به یکسال گذشته اما هنوز پاسخ دقیقی به این درخواست داده نشده و باید دید آخرین نامه این شرکت خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت که تاریخش مربوط به 30 تیرماه بوده، با پاسخی از سوی مدیران شرکت نفت مواجه خواهد شد یا نه.
گفته می‌شود مدیران شرکت پارس جنوبی مشکلی با واگذاری امتیاز تیمشان به مالک قبلی باشگاه نفت تهران ندارند و حالا همه چیز به نظر شرکت ملی نفت بستگی دارد که با این انتقال موافقت خواهد کرد یا نه.
کد مطلب: 113308
برچسب ها: پارس جنوبی جم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *