۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷

کوپن الکترونیکی می آید

ارسلان فتحی‌پور با یادآوری اینکه شرایط امروز کشور شرایط جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: در این مقطع حساس باید نحوه توزیع کالا اصلاح و اجناس را به صورت برنامه‌ریزی شده و عادلانه میان مردم توزیع کرد.
به گزارش خانه ملت، نماینده مردم کلیبر و خدا آفرین در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط بهتر است افرادی که با ارز مرجع کالاهای اساسی وارد می‌کنند برای جلوگیری از رانت‌خواری و فروش کالاها با قیمت‌های کاذب، سهمیه بندی و سیستم کوپن را اجرایی کرد.

وی با یادآوری مطرح شدن بحث‌هایی درباره ورود کوپن به اقتصاد کشور در مردادماه امسال، ادامه داد: ورود کوپن به اقتصاد کشور که این روزها مجدداً مطرح شده است می‌تواند سیستم توزیع را بهبود ببخشد و با رعایت سهمیه برای افراد، از رانت‌خواری‌ها جلوگیری کند.

به‌جای کوپن از کارت‌های الکترونیکی غیر قابل فروش استفاده شود
فتحی‌پور تصریح کرد: بهتر است در مقطع کنونی به‌جای استفاده از کوپن از کارت‌های الکترونیکی که کسی هم حق فروش آن را ندارد، بهره گرفت و سیستم توزیع را به درستی در جامعه نهادینه کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون آمادگی بررسی چنین طرحی را با حضور مسئولان اجرایی مربوطه داریم، گفت: لازم است در این شرایط به‌جای کوپن از کارت‌های الکترونیکی غیر قابل فروش استفاده شود.
 
کد مطلب: 11645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *