۰
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰
بازدید مدیرعامل ایران خودرو از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

داخلی سازی قطعات خودرو در دستور کار

فرشاد مقیمی،مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از غرفه شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد. وی با بیان اینکه داخلی سازی را نه برای شرکت کر‌وز بلکه برای تمامی شرکت های قطعه سازی در دستور کار قرار داده ایم و به طور حتم کروز نیز یکی از تامین کنندگان مهم ایران خودرو است.
داخلی سازی قطعات خودرو در دستور کار

فرشاد مقیمی،مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از غرفه شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد. وی با بیان  اینکه داخلی سازی را نه برای شرکت کر‌وز بلکه برای تمامی شرکت های قطعه سازی در دستور کار قرار داده ایم و به طور حتم کروز نیز یکی از تامین کنندگان مهم ایران خودرو است.
فرشاد مقیمی در پاسخ به اثر گذاری تحریم ها در حوزه قطعات خودرو گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه داخلی سازی قطعات، دیگر تحریم ها چندان اثر گذار نخواهد بود .
وی یادآور شد با همت تامین کنندگان قطعه در یک بازه زمانی کوتاه، خودروهای کف پارکینگ ایران خودرو را به مصرف کنندگان تحویل خواهیم داد بطوریکه در این دو ماه حدود ۳۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شده است.
کد مطلب: 117955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *