۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این‌که بارش‌ها در کشور تا پایان هفته ادامه دارد، از کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق شرقی و شمال شرقی کشور خبر داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این‌که بارش‌ها در کشور تا پایان هفته ادامه دارد، از کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق شرقی و شمال شرقی کشور خبر داد.
صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه) در سواحل شمالی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب، جنوب، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.
وی ادامه داد: شدت بارش امروز در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان، شمال و مرکز خلیج فارس و روز سه‌شنبه در بوشهر برخی نقاط فارس و مرکز خلیج فارس است.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.
ضیاییان با بیان این‌که روز جمعه (۱ آذرماه) نیز در سواحل شمالی، استان اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارش رخ می‌دهد، تصریح کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه) کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر و خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) نیز صاف تا کمی ابری با همان دما پیش‌بینی می‌شود.
کد مطلب: 118403
برچسب ها: آب و هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *