۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰

میرهاشم حسینی به سهمیه المپیک نرسید

نمایندگان اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم تکواندوی ایران از رسیدن به مدال برنز گرندپری مسکو بازماندند.
نمایندگان اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم تکواندوی ایران از رسیدن به مدال برنز گرندپری مسکو بازماندند.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های رده‌بندی اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مرحله نهایی گرندپری تکواندو در مسکو، آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی برابر رقیبان خود تن به شکست دادند.
میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا با "سی محمد کتبی" از بلژیک دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹، برنز گرندپری ۲۰۱۸ و ... مبارزه کرد و در حالیکه میرهاشم ۱۵ بر یک جلو بود این هوگوپوش انصراف داد تا نتیجه این بازی ۱۶ بر یک به نفع میرهاشم به پایان برسد؛ سپس "جواد آچاب" بلژیکی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ را ۳۳ بر ۱۵ شکست داد.
میرهاشم در مرحله نیمه نهایی به مصاف "دای هون لی" از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹، طلای جهانی ۲۰۱۷، طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸، برنز المپیک ۲۰۱۶، دو نقره و یک برنز گرندپری ۲۰۱۹ رفت و ۲۳ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد.
وی در دیدار رده بندی برابر "شوای ژائو" چینی قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶، قهرمان جهان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، دارنده مدال طلا و برنز گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه را ۱۵ بر ۱۱ واگذار کردو از کسب مدال بازماند، تا با این نتیجه بنا بر نظر سرمربی تیم ملی از کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ بازبماند.
اگر مردانی در این رقابت‌ها طلا بگیرد و به سهمیه برسد ، میرهاشم حسینی می‌تواند از طریق رقابت‌های قاره‌ای برای رسیدن به سهمیه تلاش کند.
آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین مبارزه " مصطفی کاما" از سنگال، دارنده مدال برنز بازی های آفریقا ۲۰۱۹ و نایب قهرمانی آفریقا ۲۰۱۸ را با نتیجه ۱۸ بر ۴ از پیش‌رو برداشت؛ سپس به مصاف "روی براگانکا" از پرتغال دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹، نقره بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷، قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و ... رفت و ۱۴ بر ۲ به برتری رسید.
آرمین در مرحله نیمه نهایی با "جون جانگ" از کره جنوبی قهرمان جهان ۲۰۱۹، قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان ۳ دوره گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و ...مبارزه کرد و ۲۱ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد.
آرمین در دیدار رده بندی برابر"گئورگی پوپوف" روس نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ و قهرمان بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ نتیجه را ۱۵ بر ۱۱ واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.
رقابت های فینال گرندپری ۸G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. هم‌چنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.
کد مطلب: 119596
برچسب ها: المپیک تکواندو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *