۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷

تعطیلی مسابقات لیگ فوتبال

دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت که کلیه مسابقات لیگ فوتبال استان و سازمان لیگ به علت افزایش آلاینده های هوا و قرار گرفتن تهران در وضعیت ناسالم تا سوم دی ماه تعطیل شد.
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت که کلیه مسابقات لیگ فوتبال استان و سازمان لیگ به علت افزایش آلاینده های هوا و قرار گرفتن تهران در وضعیت ناسالم تا سوم دی ماه تعطیل شد.
عباس تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسابقات استان تهران در کلیه رده های سنی  و میزبانی نمایندگان استان در لیگ برتر تا روز سه شنبه هفته جاری به دلیل آلودگی شدید هوا تعطیل است.
به گفته وی استان تهران در لیگ برتر فوتبال، تیم های  استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا را به عنوان نماینده دارد.
۷۵ مدرسه فوتبال استان تهران پلمب شد
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: از تابستان گذشته تاکنون ۷۵ مدرسه فوتبال در سطح استان تهران به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت، پلمب شدند.
وی با بیان اینکه نظارت از باشگاهها ادامه خواهد داشت: مدیران باشگاهها می بایست در مهلت قانونی اقدام به تمدید مجوز های لازم را داشته باشند چرا که در صورت نداشتن مجوز لازم از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
تیموری همچنین به برگزرای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر منتظر نظر فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران می باشیم.
به گزارش ایرنا اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن هیات فوتبال از سوی مراجع قانونی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که اگر رئیس فعلی هیات فوتبال بخواهد کاندیدا شود، باید از سمتش استعفا دهد زیرا نمی‌تواند هم کار اجرایی انجام دهد و هم نامزد انتخابات شود.
هم اینک ۱۳ نفر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران هستند.
حبیب الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده که مسئولیت وی از سوم اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.
کد مطلب: 120484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *