۰
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
کواکبیان در آئین افتتاح حفاری مترو اسلامشهر:

اسلامشهر را در اولویت خود قرار دهید

وجود لشکر فقر، لشکر بیکاری و لشکر حاشیه‌نشینی که حوادث آبان ماه را موجب شد از جمله مشکلات اسلامشهر است
اسلامشهر را در اولویت خود قرار دهید
مصطفی کواکبیان، نایب رئیس مجمع نمایندگان تهران و نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در آئین افتتاح عملیات مکانیزه حفاری مترو اسلامشهر با تبریک ولادت حضرت زینب(س) عقیله بنی‌هاشم و روز پرستار و با تاکید براینکه از آگاهی بخشی‌ ظلم‌ستیزانه آن بانوی بزرگ باید درس بگیریم و با اشاره به اینکه از ابتدای دوره مجلس دهم وقتی وارد اسلامشهر شدیم ابتدایی‌ترین خواسته مردم اسلامشهر مترو بود گفت: خوشحالم که بالاخره شاهد حفاری این پروژه هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ما نماینده مردم هستیم باید بدانیم که مترو یکی از مشکلات اسلامشهر است افزود: خداوکیلی اسلامشهر خیلی مشکل دارد؛ ما در حوادث آبان ماه می‌دیدیم که لشکر فقر، لشکر بیکاری و لشکر حاشیه‌نشینی دست به دست هم دادند و آن مباحث را ایجاد کردند؛ لذا اسلامشهر را در اولویت خود قرار دهید.
کواکبیان با تاکید بر اینکه این طرح چه ما باشیم و چه نباشیم پیش می‌رود گفت: مباحث دیگر اسلامشهر که حداقل 15 مورد در جلسه برنامه‌ریزی توسعه استان مطرح شد امیدوارم مد نظر مسئولین زیربط قرار گیرد.
این نماینده مجلس در پایان گفت: ما قول می‌دهیم خواسته مردم اسلامشهر را در موضوع بودجه چه در کمیسیون تلفیق و چه صحن علنی به جایی برسانیم، هرچه بودجه خراب هست اما از همین خرابی چیزی هم به اسلامشهر خواهد رسید.



 
کد مطلب: 121134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *