۰
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

قیمت سکه امروز در حالی با کمی افزایش نسبت به روز گذشته همراه شد که قیمت ارز نسبت به روز گذشته کاهش اندکی یافته است.
قیمت سکه امروز در حالی با کمی افزایش نسبت به روز گذشته همراه شد که قیمت ارز نسبت به روز گذشته کاهش اندکی یافته است.
به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و ۷۷۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۷۸۵ هزار تومان داد و ستد شد که نسبت به روز یکشنبه پنج هزار تومان افزایش قیمت دارد.
بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان (کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) و ربع سکه هم یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم با ۱۰ هزار تومان افزایش ۹۳۰ هزار تومان قیمت دارد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار  در طلافروشی‌ها افزایش قیمت داشته و ۴۸۷ هزار و ۷۸۶ تومان عرضه می‌شود. در بازار جهانی هم هر اونس طلا با کاهش قیمت، بیش از ۱۵۵۱ دلار داد و ستد می‌شود.
ارز کاهشی شد
در هفته گذشته، قیمت ارز تغییر چندانی نداشت و پس از آن نیز روند کاهشی به خود گرفت تا جایی که این روزها بار دیگر بازار ارز در ثبات قرار دارد. بر همین اساس، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۲۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۲۰ تومان می‌فروشند. از سوی دیگر، امروز قیمت خرید هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴ هزار و ۶۲۰ تومان است.
همچنین بانک‌ها تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران کشورهای غیر همسایه ارز مسافرتی پرداخت می‌کند که قیمت این ارز نیز در حال حاضر با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها، رقمی در حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است. بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۱۱ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۳۹۸ تومان می‌خرند.
کد مطلب: 121917
برچسب ها: ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *