۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
به زودي محقق مي شود:

توليد انبوه گيربكس 12 سرعته خودرو

تولید انبوه گیربکس ۱۲ سرعته با سطح خودكفايي و داخلي سازي۸۰ درصدي، به زودي در شرکت چرخشگر آغاز می شود.


تولید انبوه گیربکس ۱۲ سرعته با سطح خودكفايي و داخلي سازي۸۰ درصدي، به زودي در شرکت چرخشگر آغاز می شود.
مردم سالاری آنلاین- رجب عباسیان مدیرعامل چرخشگر در بازدید مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو از اين شركت گفت: ظرفیت تولید این گیربکس که برای کامیون‌ها کاربرد دارد، ماهانه بین ۵۰ تا ۱۰۰دستگاه است.
وی افزود: طرح پژوهشی تولید گیربکس ۱۲سرعته خودروهای سنگین كه توسط شرکت چرخشگر تبریز ارايه شده، به عنوان طرح پژوهشی برتر در سال رونق تولید انتخاب شده است.
عباسیان تصریح کرد: افزایش تعداد دنده و نزدیک شدن فواصل نسبت دنده در گیربکس جدید، باعث رانندگی در دنده بهینه و کاهش مصرف سوخت مي شود.
مدیرعامل چرخشگر پرورش نیروهای متخصص در زمینه طراحی گیربکس، ارتباط با مراکز دانشگاهی، جلوگیری از خروج ارز به ارزش ۳۵۰۰ دلار به ازای تولید هر دستگاه گیربکس، افزایش ظرفیت تولید و افزایش سبد محصولات چرخشگر را از مزاياي اين طرح پژوهشي برشمرد.
وی درخصوص گیربکس ۱۶سرعته دستی برای خودروهای سنگین اظهار كرد: این گیربکس با درصد داخلی‌سازی بالا و  در یک سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.
گفتني است، چرخشگر از شركت‌هاي زيرمجموعه ايران خودرو ديزل، طراحي و توليد گيربكس و جعبه فرمان خودروهاي سنگين و نيمه سنگين را برعهده دارد. 
 
 
کد مطلب: 122176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *