۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۶
به بهانه سالگرد شهادت حجاج ايراني؛

انتقاد قاسمي از مسئولان

فرمانده دوران دفاع مقدس از بی توجهی مسئولان نسبت به سالگرد شهادت حجاج ایرانی در بیت الله الحرام انتقاد کرد.
آقای سعید قاسمی در برنامه انزوای سیاسی جریان ساز انقلاب در دانشگاه علم و صنعت که با حضور دو نفر از مبارزان بحرینی برگزار شد افزود:‌ به نظر می رسد به این موضوع در زمان حج تمتع بی توجهی شد حال آنکه امام عظیم الشان در وصیت نامه خود تاکید داشتند که اگر از امریکا بگذریم از این جنایت آل سعود در کشتار زائران ایرانی نخواهیم گذشت.
وی در ا دامه اشاره ای به مسائل ارزی و اقتصادی کرد و مسئولان را به تدبیر به موقع در این باره فراخواند و گفت: مسئولان نباید اجازه دهند مسئله مرغ و دلار طوفان کاذبی برای هجمه علیه نظام استفاده شود چرا که نظام بیش از پیش به استحکام و مقاومت در برابر هجمه های دشمن نیاز دارد.
قاسمی اقتصاد مقاومتی را راهکار اصلی در حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با تهدید تحریم های استکبار خواند و افزود: نمی توان با حضور خودروهای بیش از یک میلیارد تومانی در خیابان های پایتخت انتظار داشت که اقتصاد مقاومتی اجرا شود چرا که اقتصاد مقاومتی مقوله ای بسیار وسیع و عمیق برای حل بسیاری از چالش های اقتصادی کشور است.
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: عده ای در داخل خواسته هایی را برای دشمنان در اوج تحریم علیه ایران ارسال کردند و دشمنان نیز از این موضوع جری شدند و تصور کردند در کشور خبری است بنابراین به خیال باطلشان فکر می کردند که از سر ناچاری ایران تن به مذاکره می دهد حال آنکه این تخیلات پریشانشان چند روزه به هوا رفت.
قاسمی افزود: البته حد و حدود مسئولان در اجرای وظایفشان مشخص شود و نباید بی جهت مسائل کشور به پای یک مسئول که هر ۴ سال انتخاب می شود نوشته شود و عده ای نیز خواب هایی ببینند و تصور کنند با حضور آن شخص در راس قوه مجریه می توانند تعبیر خواب خود را ببینند.
وی تاکید کرد: هر رئیس جمهوری که روی کار می آید باید بداند که وظایفش در قانون مشخص شده و بر همان اساس نیز به معیشت و اقتصاد و فرهنگ کشور بپردازد نه اینکه انتظارات جدیدی ایجاد کند و یا خارج از محدوده خود عمل کند.
قاسمی افزود: مردم خون و جان برای انقلاب اسلامی داده اند و هنوز فراموش نکرده اند که یک زمانی شاه این کشور همجنس باز بود و برای خود رفیقی در سوئیس یا فرانسه داشت.
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: موضوع هم جنس بازی شاه و فساد برخی زنان دربار به ویژه در ارتباط نامشروع با مستشاران آمریکایی در کتاب ارتشبد فردوست که از رفقای چندساله رضا شاه بوده به صراحت آمده است و دیگر نباید عده ای تصور کنند این سخنان تحت فشار جمهوری اسلامی بیان شده است چرا که ارتشبد در خارج و در پناه غرب لب به اعترافات و تلخی های زمامداری پهلوی گشوده است.
کد مطلب: 12263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *