۰
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۵

رحیمی مسئول است نه جمشید

معاون اول رئیس جمهور گفته‌اند که قیمت بازار را فردی به عنوان جمشید بسم الله تعیین می‌کند. کسی نیست که بگوید ما جمشید بسم الله را نمی‌شناسیم اما رحیمی و مسئولین اقتصادی دولت را می‌شناسیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص برخی مشکلات معیشتی مردم و گرانی‌های اخیر گفت: ‌ دولت اگر بخواهد می‌تواند به صورت جدی وارد عمل شود و جلوی خیلی از گرانی‌ها و موارد این چنینی مثل بالا رفتن بی‌رویه قیمت ارز را بگیرد.

عزیزی در همین راستا به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ‌ در حالی که مردم از مسئولین اقتصادی و دولت انتظار دارند که به اوضاع رسیدگی کند اما برخی مواقع اظهار نظرهایی از سوی مسئولین شنیده می‌شود که مردم را دلسرد می‌کند.

وی ادامه داد: مثلا آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفته‌اند که قیمت بازار را فردی به عنوان جمشید بسم الله تعیین می‌کند. کسی نیست که بگوید ما جمشید بسم الله را نمی‌شناسیم اما رحیمی و مسئولین اقتصادی دولت را می‌شناسیم.

نماینده شیروان در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: ‌بعضی حرف‌ها و اظهارات برای مردم ما افت دارد. ولی خیلی زشت است که بعد از گذشت این همه مشکل و جنگ تحمیلی و مسائلی از این قبیل تازه بگوییم که قیمت بازار را فلان فرد تعیین می‌کند.

عزیزی گفت: ‌مردم الان در شرایط اقتصادی خوبی نیستند و گرانی‌ها به قشر متوسط و ضعیف جامعه فشار زیادی تحمیل می‌کند. این مسائل آسیب‌های زیادی را در ‍پی دارد و پرداختن به یک جنبه کفایت نمی‌کند.

این نماینده مجلس در ‍پایان خاطرنشان کرد: ‌ درست است که دولت ماه‌های پایانی‌اش را طی می‌کند اما این دلیل نمی‌شود که به برخی امور بی‌توجه باشد و یا توانش را به صورت کامل برای حل مشكلات نگذارد.
کد مطلب: 12348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *