۰
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

مردم همچنان در خانه بمانند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۳۲۸ نفر که در منطقه کاشان و آران و بیدگل مبتلا به ویروس کرونا بودند، از بیمارستان مرخص شده اند.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۳۲۸ نفر که در منطقه کاشان و آران و بیدگل مبتلا به  ویروس کرونا بودند، از بیمارستان مرخص شده اند.
سید علیرضا مروجی، اظهار کرد: تعداد افراد بستری در حال حاضر ۴۳۶ نفر است که ۴۰۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۳ نفر در بیمارستان سیدالشهدا  آران و بیدگل تحت درمان هستند.
وی افزود: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، جواب آزمایش ۷۱۲ نفر از بیماران مثبت اعلام شده که از این تعداد ۳۸ درصد زن و ۶۲ درصد مرد هستند، همچنین ۸۵ درصد از آنها در بیمارستان شهید بهشتی و ۱۵ درصد در  بیمارستان سیدالشهدا  بستری شده اند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، وی تصریح کرد: بنابر گزارش ها، ۴۰ درصد از بیمارانی که نتیجه آزمایش آنها مثبت اعلام شده، دارای بیماری زمینه ای مانند دیابت یا قلبی و عروقی هستند. ۱۷ درصد افراد مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان و آران و بیدگل دارای دیابت هستند که این امر، روند کنترل و درمان این بیماران را با مشکل روبرو می کند.
وی تاکید کرد: از مجموع افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان و آران و بیدگل فوت کرده اند، نتیجه آزمایش ۹۸ نفر از آنها مثبت و ۲۲ نفر منفی اعلام  شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی تلفن مشاور خبر داد و گفت: همکاران گروه روانپزشکی دانشگاه از ساعت ۸ تا ۱۳ در روزهای شنبه تا پنج شنبه با شماره تلفن ۵۵۵۸۲۵۰۳ آماده پاسخگویی به همشهریان در مورد اضطراب ها و نگرانی های مربوط به کرونا هستند.
مروجی تصریح کرد: مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا، قطع زنجیره انتقال است که از شهروندان تقاضا دارم، با توجه به شرایط بحرانی جامعه، در خانه بمانند و از تردد های غیر ضروری خودداری کنند.
کد مطلب: 125961
برچسب ها: کاشان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *