۰
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

افزایش بیماران بستری در کاشان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعداد بیماران سرپایی و بستری ها را به سرعت افزایش داده است که این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دو چندان می کند.
افزایش بیماران بستری در کاشان
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعداد بیماران سرپایی و بستری ها را به سرعت افزایش داده است که این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دو چندان می کند.
مهدی دلاوری، امروز (یکشنبه _ ۲۴ اسفند) در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به خصوص استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است چرا که امروز بعد از ۸۰ روز، تعداد بیماران بستری سه رقمی شد و به ۱۰۹ بیمار رسید.  
وی  افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون ۱۴۱ هزار و ۶۶۴ نفر از شهروندان به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و هشت هزار و ۸۳۵ بیمار حاد تنفسی تا کنون از بیمارستان مرخص شده اند.
به گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستانهای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که حداقل سن این بیماران ۸ سال و حداکثر ۸۸ سال بوده است.
وی گفت: در مجموع  ۱۰۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری شده اند که هشت نفر از آنها در بخش مراقبتهای ویژه مراکز درمانی تحت درمان  هستند و متاسفانه یک نفر از شهروندان با سن ۸۶ سال در ۲۴ ساعت گذشته فوت شده است.
دلاوری افزود: در این مدت جواب تست کرونا برای ۳۵ نفر از شهروندان مثبت بوده که با این رقم، در یک سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۳۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
کد مطلب: 146470
برچسب ها: کاشان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *