۰
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۷

کنسرت آنلاین "یانی" و حرفهای این نوازنده

«یانی» طبق وعده‌ای که به هواداران خود داده بود، به صورت زنده در فضای مجازی حاضر شد و برای دقایقی در یک اجرای خانگی برای مردم پیانو دنیا نواخت.
«یانی» طبق وعده‌ای که به هواداران خود داده بود، به صورت زنده در فضای مجازی حاضر شد و برای دقایقی در یک اجرای خانگی برای مردم پیانو دنیا نواخت.
به گزارش ایسنا، «یانیس کریسومالیس» ـ معروف به یانی ـ که چند روز گذشته از برگزاری یک کنسرت آنلاین در فضای مجازی خبر داده بود، همان‌طور که پیشتر در اینستاگرام خود اعلام کرده بود، شامگاه سه شنبه (14 آوریل) رأس ساعت اجرای خانگی خود را آغاز کرد.
این نوازنده، کنسرت خود را در خانه‌اش و در حالی که نور آفتاب به روی او و پیانو می‌تابید اجرا کرد و لحظاتی آرامش‌بخش را به مدت 9 دقیقه برای بینندگان خود در سراسر جهان رقم زد. این اجرا تا ساعت 9 شب، بیست و یک هزار بیننده داشت.
این آهنگساز در شروع کار بیان کرد: «بیایید وانمود کنیم که در اتاق نشیمن خانه شما هستیم و قرار است من برایتان پیانو بنوازم؛ برای همه شما در سراسر دنیا به صورت همزمان. به نظر جالب می‌آید مگر نه؟»
موسیقدان و آهنگساز معروف یونانی سپس در حالی که دوربین روی او زوم کرده بود، به آرامی شروع به نواختن کرد و پس از لحظاتی گفت که «این قطعه بسیار رومانتیک است و من واقعا آن را دوست دارم.»
دوربین حول محور او در حرکت و منظره باغ، حیاط خانه از پنجره پدیدار بود و این تصاویر به همراه موسیقی آرامشی را بر هم زده بود.
این قطعه را شاید هر کدام از ما بارها در جاهای مختلف شنیده باشیم و برایمان آشنا باشد. او کماکان با سرعت بیشتری شروع به نواختن کرد و پس از دقایقی گفت: «می‌بینید؟ موسیقی روان است و همه بخش آن به هم مرتبط.»
اکنون به دقایق پایانی قطعه نزدیک می‌شد و ریتم موسیقی همانند لحظات اولیه آرام شده بود. در همین حین باز هم سرعتی به نواختن افزوده شد و با ریتمی ملایم کنسرتش را به پایان رساند.
یانیس کریسومالیس معروف به یانی، موسیقیدان، پیانیست، نوازنده کیبورد و آهنگساز اهل یونان است. موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک، و موسیقی جهان است.
کد مطلب: 127374
برچسب ها: کنسرت آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *