۰
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۶

عملکرد مجلس دهم روشن خواهد شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عده‌ای در این مدت قصد داشتند مجلس دهم را با خاک یکسان کنند، تاکید کرد: در آخر غبار می‌خوابد و عملکرد این مجلس روشن خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عده‌ای در این مدت قصد داشتند مجلس دهم را با خاک یکسان کنند، تاکید کرد: در آخر غبار می‌خوابد و عملکرد این مجلس روشن خواهد شد.
به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی کشور در جبهه مبارزه با کرونا ویروس گفت: امروز معتقدم برجام به نفع این کشور است اگر معتقدم که لوایح چهارگانه، AFTF و CFT به نفع کشور بوده و از آن دفاع کردم به حجت شرعی رسیدم اینها موضوعاتی است که کشور به آن نیازمند است که مجلس آینده این کار را انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: معتقدم اختلاف‌نظر و چند صدایی در کشور باید ادامه داشته باشد. در همین چند صدایی‌ها است که کشور به سوی رونق و بلوغ قدم بر می‌دارد. با وجود این‌که رقبا از موهبت‌های دنیوی و رسانه ملی برخوردار هستند اما باید بگویم اگر با وجود این شرایط فضا را برای حضور مردم مساعد کنیم، قطعا پیروز میدان بار دیگر ما خواهیم بود.
این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از برخی عزیزان و از صداوسیما گله دارم، برخی مسائلی مطرح کردند تا مجلس شورای اسلامی را با خاک یکسان کنند، اما باید توجه کنند که بالاخره غبار می‌خوابد و عملکرد این مجلس روشن می‌شود.
نعمتی در خصوص عملکرد مجلس دهم بیان کرد: در این مجلس تا تاریخ ۱۳۹۹.۲.۲۳ بالغ بر ۴۸۸ طرح از سوی نمایندگان مطرح شد بالغ بر ۲۲۲ لایحه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی آمد ۱۲ طرح از سوی شورای عالی استان‌ها مطرح شد بالغ بر ۳۰۸۵ سوال از رییس جمهور، وزرا و روسای سازمان‌های مختلف مطرح شد، بالغ بر ۱۰ هزار تذکر به مسئولین داده شد و شاهد پنج فقره سوال از رییس جمهور و شش استیضاح در این مجلس بوده‌ایم. اینها اقداماتی است که در هیچ مجلسی شاهد نبودیم. اگر بخواهیم بر ارقام و آمار استناد کنیم اینگونه است ولی اگر قرار است خطی و جناحی فکر شود آنچه شما می‌گویید صحیح است.
وی ادامه داد: از صداوسیما نیز گله دارم اگر قرار است در موضوعی چالشی مطرح شود مخالف و موافق حضور داشته باشد نه این‌که صرفا دو نفر از عزیزان که هر دو در یک فراکسیون بوده و با یکدیگر همفکر هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بورس اظهار کرد: بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی را در کشور دارا هستیم از این عدد فقط ۵۰ هزار میلیارد تومان به بازار بورس روانه شده اگر این سیل خروشان به حرکت در بیاید که در آمده بازار بورس، بازار مسکن، بازار ارز، بازار سکه و بازارهای متعدد را مورد حمله قرار می‌دهد باید در این باره فکر شود. راه این است که دولت مجموعه‌های سرمایه‌گذاری را فعال کند. اعتقاد دارم اگر قرار باشد کاری انجام شود شرکت‌های سرمایه‌گذاری باید ۷۰ درصد وقت و سرمایه را بر مسائل تولیدی و بخش مولد بگذارد و ۳۰ درصد آن را بر بازار بورس و بازارگردانی قرار بدهند.
کد مطلب: 129606
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *