۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۲

مهمان‌پرست فردا با معاون وزارت رادیو، تلویزیون و فیلم چین دیدار می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برنامه‌های دومین روز سفرش به چین را با دیدارش با معاون وزارت رادیو، تلویزیون و فیلم چین آغاز می‌کند.
به نقل از مهر به چین، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر خود به کشور چین چندین دیدار رسانه‌ای و فرهنگی خواهد داشت.

وی ابتدا دیداری با معاون وزارت رادیو، تلویزیون و فیلم جمهوری خلق چین خواهد داشت و سپس از میدان تیامن شهر پکن دیدن خواهد کرد.

ملاقات با دبیر کل حزبی اتحادیه سراسری خبرنگاران چین دیگر برنامه سخنگوی وزارت خارجه ایران است که بعدازظهر سه‌شنبه ۱۰ مردادماه انجام می‌گیرد. همچنین یک دیدار رسانه‌ای با معاون تلویزیون مرکزی چین نیز در این روز برنامه‌ریزی شده است.

رامین مهمان‌پرست در بدو ورود به شهر پکن در فرودگاه این شهر

مهمان‌پرست همچنین یک مصاحبه اختصاصی با روزنامه گلوبال تایمز خواهد داشت و سه‌شب نیز نشست هم‌اندیشی با تعدادی از استادان دانشگاهی و خبرنگاران رسانه‌های چینی با حضور سخنگوی وزارت خارجه در شهر پکن برگزار می‌شود.

مراسم افطاری با تعدادی از کارشناسان و مقامات ایرانی و چینی پایان‌بخش برنامه‌های روز دوم سفر رامین مهمان‌پرست به کشور چین است.

وی افطاری دوشنبه‌شب، ۹ مرداد ماه را مهمان سفارت ایران در چین بود.

مهمان‌پرست سفر سیاسی- رسانه ای خود را در راس هیئت رسانه‌ای و به دعوت رسمی دولت چین از روز دوشنبه آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود وی شهرهای پکن، شانگهای و گوانگجو را مورد بازدید قرار دهد و همچنین سفری به هنگ کنگ نیز داشته باشد.

مهم‌ترین هدف این سفر تعامل بیشتر با رسانه‌های چینی و امکان ارتباط رو در روی نمایندگان رسانه‌های ایرانی و چینی تعریف شده است.
کد مطلب: 1301
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *