۰
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۱

پیش‌فروش ۴۵ هزار خودرو از هفته آینده

مدیر عامل ایران‌خودرو از پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه از محصولات این شرکت خودروسازی از هفته آینده خبر داد.
پیش‌فروش ۴۵ هزار خودرو از هفته آینده
مدیر عامل ایران‌خودرو از پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه از محصولات این شرکت خودروسازی از هفته آینده خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی درحاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران‌خودرو در رابطه با روند تولید در این خودروسازی گفت: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، در اردیبهشت‌ماه امسال، رکورد تولید در ایران خودرو با تولید ۵۱ هزار دستگاه خودرو شکسته شد. در رابطه با طرح‌های فروش نیز پس از اعلام نتایج اولین دوره فروش‌های فوق‌العاده، پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل یکساله از هفته آینده آغاز خواهد شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نظر گرفته، سعی بر این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد. اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای TU۵ و TU۳ و موتور EF۷ در راستای کاهش آلایندگی‌ و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای ۸۵ گانه انجام داده‌ایم. درحال حاضر، محصولات ایران‌خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی تولید می‌شود.
وی  در رابطه با تولید خودروهای برقی اظهار کرد: تولید خودروهای برقی فرآیند مشخصی دارد که ایران خودرو گامهای خوبی در این زمینه برداشته است.
این خودروساز در مورد خودروهای ناقص کف کارخانه اظهار کرد: بعضی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهد شد. 
۳۰ هزار تعهد معوق داریم
مقیمی از کاهش تعداد تعهدات معوق خبر داد و گفت: تعداد تعهدات معوق به مشتریان به ۳۰ هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل خواهد شد.
کد مطلب: 130376
برچسب ها: ایران‌ خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *