۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱

تالارهای پذیرایی چه زمانی باز می‌شوند؟

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی ارائه کرد و گفت: تالارها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می‌توانند به زودی و پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را شروع کنند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی ارائه کرد و گفت: تالارها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می‌توانند به زودی و پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را شروع کنند.
سرهنگ نادرمرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در استانداری تهران، اظهار کرد: این جلسه در استانداری تهران و با ریاست حسن بیگی معاون استاندار تشکیل شد و  در خصوص ادامه داشتن کرونا در کشور توضیحات و تأکیداتی صورت گرفت که در جریان آن معاون استاندار تأکید کردند که کرونا ادامه داشته و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه های خود تأکید کنند که حتما پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و بهداشت را رعایت کنند و فکر نکنند که کرونا تمام شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی شد که چند گروه متشکل از دانشگاه های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی، استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی سطح تهران تشکیل شود و این بازرسان با گشت در سطح شهر در صورت مشاهده عدم رعایت موارد بهداشتی، باید تذکرات لازم را به صنوف ارائه کنند و در صورت عدم توجه، اخطار قانونی داده و در نهایت نیز اگر رعایت نشد، برخورد قانونی انجام شود.
مرادی افزود: درست است که آمار فوتی ها و میزان بستری های کرونا کمتر شده ولی تعداد افراد مبتلای شناسایی شده افزایش یافته است و این روزها نیز مردم در اخبار شاهد این افزایش آمار هستند. بنابراین در این جلسه تأکید شد که با توجه به بازگشایی همه صنوف، اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، قطعاً با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهیم شد.
وی با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی های مشترک نیز پس از اینکه هر بخش، افراد مورد نظر خود را معرفی کرد، با مدیریت ستاد کرونا کار خود را احتمالاً از پایان هفته جاری شروع می کنند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص بازگشایی تالارهای پذیرایی نیز گفت: قرار بود موضوع بازگشایی تالارهای پذیرایی روز گذشته در ستاد ملی کرونا مطرح شود که نشد. اما امروز طی پیگیری های به عمل آمده از آقای زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران قرار شد اتحادیه تالارهای پذیرایی نامه را به اتاق اصناف تهران ارائه کنند که این کار نیز انجام  شد و این نامه به ستاد ملی کرونا برای بررسی بازگشایی این صنف ارسال شد.
وی افزود: ان‌شاالله تالارها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می‌توانند فعالیت خود را پس از تصویب‌ ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل های بهداشتی، شروع کنند که با بازشدن تالارها دیگر هیچ واحد صنفی تعطیل شده‌ای وجود نخواهد داشت.
کد مطلب: 130433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *