۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۷

رونالدو و مسی هیولا هستند

«آنها انقلابی در به ثبت رساندن رکوردها و آمارها ایجاد کرده اند. پیش از این وقتی کسی در مسابقات لیگ، بیش از ۳۰ گل را به ثمر می رساند، یک نابغه بود، اما رونالدو و مسی به راحتی بالای ۴۰ گل را به ثمر می رسانند. آنها فوق العاده هستند.»
خبرآنلاین: ستاره سابق تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که نمی خواهد رای خود را برای بهترین بازیکن سال جهان اعلام کند.
دیدیه دروگبا بازیکن ۳۴ ساله تیم فوتبال شانگهای چین که به عنوان کاپیتان تیم ملی ساحل عاج می تواند به یکی از نامزدهای توپ طلا ۲۰۱۲ رای بدهد، اعلام کرد که حاضر نیست مانند دیگران نظر خود را به اشتراک بگذارد.
این مهاجم قدرتمند که خودش یکی از نامزدهای کسب این عنوان است، گفت: «همه ما می دانیم که برنده این جایزه بین دو نفر انتخاب خواهد شد، دو هیولایی به نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی!»
دروگبا ادامه داد: «آنها انقلابی در به ثبت رساندن رکوردها و آمارها ایجاد کرده اند. پیش از این وقتی کسی در مسابقات لیگ، بیش از ۳۰ گل را به ثمر می رساند، یک نابغه بود، اما رونالدو و مسی به راحتی بالای ۴۰ گل را به ثمر می رسانند. آنها فوق العاده هستند.»
کاپیتان تیم ملی ساحل عاج در مورد رای خودش می گوید: «نمی توانم بگویم به چه کسی رای داده ام، اگر این کار را بکنم کشته می شوم!»
دروگبا در ادامه اعلام کرد که همچنان با آقای خاص که روزی مربی او در چلسی بوده در ارتباط است و گفت: «همواره پیغام هایی را از او دریافت می کنم. فقط مشکل اینجاست که مورینیو تفاوت زمانی بسیار زیاد اروپا با چین را نمی داند و زمانی پیغام می فرستد که من خواب هستم!»
کد مطلب: 13334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *