; ?>; ?> ال کلاسیکوی نچسب - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹

ال کلاسیکوی نچسب

ال‌کلاسیکوی یکشنبه آینده در نوکمپ حس غریبی دارد چون برای نخستین بار بعد از سال 2007 نه لیونل مسی در آن حضور دارد و نه کریستیانو رونالدو.
ال‌کلاسیکوی یکشنبه آینده در نوکمپ حس غریبی دارد چون برای نخستین بار بعد از سال 2007 نه لیونل مسی در آن حضور دارد و نه کریستیانو رونالدو.
به گزارش ایلنا، مسی در بازی با سویا مصدوم شد و رونالدو هم که از سال 2009 در موفقیت‌های رئال سهیم بود، به یوونتوس رفت و این یعنی بعد از 11 سال ال‌کلاسیکو بدون حضور دو فوق‌ستاره جهان فوتبال برگزار می‌شود. آن سال رونالدو هنوز در منچستریونایتد بود و مسی به دلیل پارگی ماهیچه ران یک هفته قبل از مسابقه به آن بازی نرسید. مرور ترکیب دو تیم در آن بازی خالی از لطف نیست: بارسلونا: ویکتور والدس، اریک آبیدال، رافائل مارکس، کارلس پویول، گابریل میلیتو، دکو، ژاوی، آندرس اینیستا، یحیی توره، رونالدینیو و ساموئل اتوئو. رئال مادرید: ایکر کاسیاس، گابریل هاینتسه، فابیو کاناوارو، سرخیو راموس، پپه، لاسانا دیارا، وسلی اشنایدر، خولیو باپتیستا، رود فان نیستلروی، رائول و روبینیو. بازی نزدیکی در نوکمپ بود که با تک گل باپتیستا به سود میهمان خاتمه یافت، رئال از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرد با هشت امتیاز فاصله نسبت به ویارئال و 18 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا.
بارسلونا از سال 2004 که سر و کله مسی پیدا شده، وضعیت خوبی در ال‌کلاسیکوها داشته. مسی در این 14 سال تنها دو بار در ال‌کلاسیکو غایب بوده و در هیچ یک بارسا به پیروزی نرسیده. در آوریل 2006 تیم فرانک رایکارد در نوکمپ با رئال یک بر یک مساوی کرد اما آن سال دو گانه لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آورد. مسی با 26 گل بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است و نفرات بعدی، آلفردو دی استفانو و رونالدو با 18 گل هستند.
کد مطلب: 96273
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *