۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
ایروانی با تبریک روزخبرنگار اعلام کرد؛

صداقت ما در دو سال گذشته را در بازدید از عظام بسنجید

بنیان گذار گروه قطعات خودروی عظام با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: با بازدید از مجموعه عظام صداقت ما را درباره مسائلی که در دو سال گذشته مطرح کردیم را مورد ارزیابی قرار دهید
صداقت ما در دو سال گذشته را در بازدید از عظام بسنجید
بنیان گذار گروه قطعات خودروی عظام با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: با بازدید از مجموعه عظام صداقت ما را درباره مسائلی که در دو سال گذشته مطرح کردیم را مورد ارزیابی قرار دهید.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بنیان گذار گروه قطعات خودروی عظام به اهالی رسانه با روایت شهادت صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران و چهار تن از دیپلمات های ایران به دست مزدوران طالبان در مزار شریف، گفت: پس از شهادت این عزیز 17 مرداد به نام روز خبرنگار نامگذاری شد و من هم این روز را به همه اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک عرض می کنم.
ایروانی با بیان اینکه همیشه کار خیر باید در خفا انجام شود، اما گاهی مواقع برای الگوسازی باید آشکارا انجام شود، افزود: در دو سال گذشته که مشکلاتی بر سر راه مجموعه عظام ایجاد کردند به موضوع خبرنگار و رسانه نیاز مبرمی پیدا کردیم.
او با بیان اینکه پیش از این خیلی اعتقادی به معرفی فردی نداشتم و معتقد بودم که خدا باید از عملکرد ما آگاه باشد، تصریح کرد: در حال حاضر بنا ندارم که بگویم ما اشتباه کردیم یا آنها اشتباه کردند و ... در واقع معتقدم اگر ما هم اشتباهی کردیم ما را به راه راست بیاورند و اگر آنها اشتباه کردند خودشان را اصلاح کنند، زیرا نباید تمام وقت خود را در این بخش تلف کنیم که مانعی برای اشتغال و توسعه خواهد بود.
ایروانی با دعودت از همه خبرنگاران برای بازدید از گروه قطعه سازی عظام ، اظهار کرد: همه رسانه ها و تصویر برداران می توانند سرزده یا با اطلاع روابط عمومی به گروه عظام سربزنند و ببینند مسائلی که در این دو سال مطرح کردیم آیا صداقت داشته ایم یا خیر؟
کد مطلب: 134310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *