۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

جهش تولید و فروش شرکت صنایع تجهیزات نفت

مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت گفت : در راستای سیاست‌های وزارت نفت و خودکفائی کشور در سال جهش تولید، گام‌های موثری در تولید،  فروش و تامین تعهدات  برداشته ایم.
جهش تولید و فروش شرکت صنایع تجهیزات نفت
مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت گفت : در راستای سیاست‌های وزارت نفت و خودکفائی کشور در سال جهش تولید، گام‌های موثری در تولید،  فروش و تامین تعهدات  برداشته ایم.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع تجهیزات نفت، دکتر حسن وفائی در جلسه هیأت مدیره این شرکت با اشاره به سال جهش تولید و نقش تحریم‌های ظالمانه گفت: در سال جاری که مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند با تشکیل کمیته تخصصی "جهش تولید" به بررسی فرصت‌ها و راهکارهای اجرای واقعی جهت توسعه فنآوری و ساخت داخل در کشور پرداخته و برنامه‌هایی برای تحقق این مهم در شرکت تعریف نموده‌ایم.
وی ساخت محصولات جدید و استراتژیک مورد نیاز نفت با مشارکت شرکت‌های صاحب برند اروپائی،  صادرات، حمایت ‌از ساخت داخلی و توسعه فن‌آوری با اخذ گواهینامه تائید کیفیت محصولات تولید داخل را از مهمترین این اقدامات ذکر کرد.
دکتر وفائی تاکید کرد برای نخستین بار در کشور و بدون هیچگونه کمک از شرکتهای خارجی نسبت به طراحی، مهندسی و ساخت نمونه شیرهای کنترلی مورد نیاز کارفرمایان حوزه نفت اقدام نمودیم که با اجرای این پروژه از واردات شیر کنترل‌های مذکور بی نیاز گردیده و از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌نماید.
وی تصریح کرد: پس از تحویل موفقیت‌آمیز تجهیزات سرچاهی شامل ول‌هد، کریسمس‌تری  و انواع شیرآلات مورد نیاز صنایع نفت وگاز با فشار psi 10000،  ساخت تجهیزات سرچاهی با فشار psi 15000 را طراحی نموده و هم‌اکنون درحال ساخت نمونه‌های مهندسی و انجام تست‌های تائید طراحی می‌باشد که تا پایان سال‌جاری ساخت تجهیزات مذکور به پایان می‌رسد.
مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت با اشاره به رشد 80 درصدی تولید سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 150 درصدی  فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد 180 درصدی  تعهدات این شرکت نسبت به سال قبل گفت : در اکثر شاخص ها جهش خوبی داشتیم و  سود شرکت در سه ماهه اول رشد چشمگیری داشته است .
وی تصریح کرد :  این شرکت قصد دارد به منظور توسعه و ساخت محصولات جدید در راستای بومی سازی، نسبت به افزایش سرمایه خود به میزان 170% گامهای موثری در جهت خودکفائی هرچه بیشتر کشور در صنایع تجهیزات نفت بردارد.
دکتر وفائی در پایان آمادگی این شرکت را برای تامین انواع تجهیزات سرچاهی ول‌هد، کریسمس‌تری  و انواع شیرآلات تا کلاس 15000 مطابق استاندارد، انواع شیرآلات توپی تا سایز "56،  انواع شیرآلات یکطرفه، بشقابی و پروانه ای تا سایز "48 و انواع اتصالات و فلنج در اندازه و کلاس‌های مختلف و همچنین انواع شیرآلات کنترلی در اندازه و کلاس‌های مختلف فشاری برای صنعت نفت اعلام کرد.
 
کد مطلب: 134459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *