۰
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵

برنامه اصلی تام در سال جهش تولید

شرکت تام ایران‌خودرو در نظر دارد همزمان با سیاست‌های در نظر گرفته شده در سال جهش تولید، توان مهندسی خود را در راستای ارتقای بهره‌وری صنایع کشور بکار گیرد.
برنامه اصلی تام در سال جهش تولید

شرکت تام ایران‌خودرو در نظر دارد همزمان با سیاست‌های در نظر گرفته شده در سال جهش تولید، توان مهندسی خود را در راستای ارتقای بهره‌وری صنایع کشور بکار گیرد.
ایکوپرس -مظفراعوانی مدیرعامل شرکت تام با بیان این مطلب افزود: تام می‌تواند در همه حوزه‌های مربوط به اولویت‌های امسال وزارت صمت، اعم از توسعه و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، توسعه صنایع معدنی، توسعه فناوری و محصولات دانش‌بنیان خدمات خود را ارایه دهد.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت که سهم به‌سزایی را در ارتقای سطح اتوماسیون در گروه صنعتی ایران‌خودرو داشته است، هم‌اکنون قادر است نیازهای صنایع مختلف در سطوح مختلف اتوماسیون را برآورده سازد که نتایجی چون افزایش توامان کمی(افزایش تیراژ) و کیفی(حذف خطاهای موجود) را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: شرکت دانش‌بنیان تام بیش از دو دهه تجربه در حوزه ارتقا، بهبود و اصلاح خطوط تولید کارخانه‌ها و اتوماسیون صنایع را در کارنامه خود دارد و علاوه بر دانش طراحی و مهندسی سرمایه‌های انسانی خود، به راحتی می‌تواند از توان پیمانکاران داخلی زیرمجموعه خود و صاحب‌نام در راستای انتقال دانش و داخلی‌سازی برای گروه صنعتی ایران‌خودرو و دیگر صنایع کشور نقش‌آفرینی کند.
به گفته مدیرعامل شرکت تام در نتیجه بستر دانشی ایجاد شده، هم‌اکنون تام توانسته تجربه عملی از دستاوردهای خود در حوزه‌های جمع‌آوری، مانیتورینگ، تحلیل داده‌ها و کنترل فرآیندهای تولید، طراحی و اجرای خطوط تولید رباتیک هوشمند، سیستم‌های ردیابی در خطوط تولید، تعریف شبکه اتصال هوشمند و اپلیکیشن‌های کاربردی حوزه خودرو و نوسازی و ارتقای سطح اتوماسیون کارخانه‌ها با هدف افزایش کیفیت و بهره‌وری را به منصه ظهور برساند.
اعوانی تصریح کرد: با این پیش‌زمینه و در فاز دوم برنامه‌های آتی، تام با پیروی از انقلاب صنعتی نسل چهارم و استفاده از استارت آپ‌های موفق تلاش دارد تا در حوزه فناوری اطلاعات و بازاریابی هوشمند بازتعریفی نوین از کسب و کار خود ارایه دهد و در این میان هوشمندسازی سیستم ساختمان‌ها، موتورخانه‌ها و تاسیسات، کاهش مصرف برق، میترینگ و ایجاد شهر هوشمند را به فعالیت‌های خود بیافزاید.
کد مطلب: 128298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *