۰
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

بررسی تاثیر کرونا بر میراث فرهنگی

دبیر اجرایی همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق» از تغییر زمان برگزاری، تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات و مقالات به این همایش خبر داد.
بررسی تاثیر کرونا بر میراث فرهنگی
دبیر اجرایی همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق» از تغییر زمان برگزاری، تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات و مقالات به این همایش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مصطفی اسدزاده توضیح داد:‌ با توجه به اهمیت و ابعاد همه‌گیری کرونا و مسائل ناشی از آن که باید از جوانب مختلف و با رویکردهای علمی گوناگون بررسی شود، زمان برگزاری این همایش به ۲۹ بهمن تغییر  پیدا کرد.
 او با بیان اینکه این همایش ملی به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات  را تا ۱۵ آبان و اصل مقالات را تا ۱۵ آذر ماه به نشانی دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند. امیدواریم مجموعه تلاش‌های مربوط به این همایش در درک همه‌گیری کرونا تاثیری مثبت داشته باشد.
علیرضا حسن‌زاده - دبیر علمی همایش – نیز با بیان این‌که همایش یادشده با همکاری «پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری»، «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» با رویکردی تخصصی برگزار می‌شود، افزود: تا کنون ۳۳ نشست در چارچوب این همایش با ارائه‌ ۵۵ سخنرانی انجام شده که در آن‌ها متخصصان و اساتیدی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکزی مانند دانشکده علوم اجتماعی، انجمن انسان شناسی ایران، مرکز میراث ناملموس تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، دانشکده پزشکی دانشگاه مازندران، معاونت فناوری و کاربردی سازی، پژوهشکده حفاظت و مرمت، پژوهشکده گردشگری و گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشکده مطالعات اجتماعی وزارت علوم حضور داشته‌اند.
او با اشاره به این‌که دست‌کم ۲۰ نشست دیگر از مجموعه نشست‌های این همایش که مقالات همایش از آن شکل می‌گیرد، برگزار می‌شود، ادامه داد: موسسه فرهنگی اکو، فرهنگستان هنر، موزه ملی ایران، موسسه آیکوم و چند دانشگاه و موسسه علمی پژوهشی دیگر نیز به زودی با سه پژوهشگاه برگزارکننده همایش در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی همکاری خواهند کرد.
حسن‌زاده گفت: مجموعه سخنرانی‌ها با همکاری سه پژوهشگاه منتشر می‌شود و امکان دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری نشست‌های همایش در روز ۲۹ بهمن زمان برگزاری همایش فراهم می‌شود.
کد مطلب: 135651
برچسب ها: میراث فرهنگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *