۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۷

بهمن نصیری قهرمان روئینگ ایران شد

بهمن نصیری در روئینگ تک نفره سنگین وزن قهرمان قایقرانی ایران شد.
بهمن نصیری قهرمان روئینگ ایران شد
بهمن نصیری در روئینگ تک نفره سنگین وزن قهرمان قایقرانی ایران شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از  فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی روئینگ مردان در دریاچه آزادی برگزار شد و چهره نفرات برتر مشخص شد.رقابت‌های فینال در دو بخش فینال B و فینال A انجام شد.
 فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن:  بهمن نصیری از زنجان با زمان ۳:۲۹.۸۳۹ دقیقه صاحب مدال طلا شد، حمیدرضا رضوانی از تهران با زمان ۳:۳۶.۶۵۴ دقیقه مدال نقره دریافت کرد و میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی با زمان ۳:۴۴.۳۶۰ دقیقه مدال برنز بدست آورد.
 فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن: آریا سلیمان‌پور از تهران با زمان ۳:۴۶.۶۹۵ دقیقه مقام اول و مدال طلا را بدست آورد، امیرحسین محمودپور از گیلان با زمان ۳:۵۳.۵۵۱ دقیقه مقام دوم را بدست آورد و صاحب مدال نقره شد و اردوان ایمانخواه از تهران توابع با زمان ۳:۵۵.۷۹۷ دقیقه مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.
 فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن: مهدی محمدنژاد از گیلان با زمان ۴:۲۵.۹۹۶ دقیقه اول و در مجموع در جایگاه ششم ایستاد، حسین رضوی از آذربایجان شرقی با زمان ۴:۳۴.۷۱۹ دقیقه دوم و در مجموع هفتم شد و یوسف عرب از فارس با زمان ۵:۰۱.۵۶۶ دقیقه سوم شد و در مجموع رده هشتم را بدست آورد.
 فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن:  رضا عبدی از زنجان با زمان ۴:۱۷.۴۹۷ دقیقه اول و در مجموع ششم شد، امیررضا رضازاده از آذربایجان شرقی با زمان ۴:۲۳.۳۵۴ دقیقه دوم و در مجموع در جایگاه هفتم قرار گرفت و صالح برقمدی از اردبیل با زمان ۴:۲۴.۰۲۷ دقیقه سوم و در مجموع هشتم شد.
در پایان مسابقات تیم تهران با ۲۲ امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، تیم زنجان با ۲۰ امتیاز نائب‌قهرمان شد و تیم تهران توابع با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
کد مطلب: 137360
برچسب ها: قایقرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *