۰
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

گیلان قهرمان قایقرانی ایران شد

تیم گیلان در مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان، قهرمان ایران شد.
گیلان قهرمان قایقرانی ایران شد
تیم گیلان در مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان، قهرمان ایران شد.
به گزارش فدراسیون قایقرانی، در مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد شادی سرخیل، مسابقات فینال برگزار و چهره قایقرانان برتر مشخص شد.
این رقابت‌ها در مواد کایاک و کانوی یکنفره در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار شد.
در نوبت بعد از ظهر این رقابت‌ها قایقرانان در دور فینال به رقابت پرداختند و نفرات برتر مشخص شدند.
در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر: تانیا کارگرپور از گیلان با زمان ۴:۲۳.۰۰۸ دقیقه صاحب مدال طلا شد، مهسا آذری از گیلان با زمان ۴:۲۹.۴۹۰ دقیقه بر سکوی دوم ایستاد اما با توجه به کسب مدال طلا توسط تیم گیلان، مدال دریافت نکرد، ساجده تبریزی از تهران توابع با زمان ۴:۳۰.۷۵۰ دقیقه مدال نقره گرفت و سارا حسینی از تهران با زمان ۴:۳۱.۹۴۷ دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.
در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر: پریسا محمدزاده از گیلان با زمان ۴:۵۸.۲۶۰ دقیقه مقام اول را کسب کرد، هدیه خیرآبادی از تهران با زمان ۵:۰۲.۳۱۶ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی با زمان ۵:۱۱.۴۳۵ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.
در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر: الناز شفیعیان از گیلان با زمان ۴:۵۸.۲۶۰ دقیقه مدال طلا کسب کرد، مینا عبدالهی از هرمزگان با زمان ۲:۰۲.۰۸۵ دقیقه صاحب مدال نقره شد و سمن سلطانی از تهران با زمان ۲:۰۲.۸۶۸ دقیقه مدال برنز به دست آورد.
در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر: زیبا سماک‌حرفه از گیلان با زمان ۲:۲۳.۹۰۶ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، آتنا رئوفی از گیلان نیز با زمان ۲:۲۴.۷۲۰ دقیقه دوم شد اما با توجه به کسب مدال طلا توسط تیم گیلان صاحب مدال نشد، زهرا مطهر از تهران با زمان ۲:۲۷.۶۳۳ دقیقه صاحب مدال نقره شد و ستایش شریفی از هرمزگان با زمان ۲:۵۱.۷۷۷ دقیقه مدال برنز به دست آورد.
تیم گیلان پس از کسب مدال طلا در هرچهار ماده و با ۷۲ امتیاز با اقتدار قهرمان شد، تیم تهران با کسب ۶۲ امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم هرمزگان با ۵۶ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در پایان مسابقات، مراسم توزیع مدال با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولین مراسم توزیع مدال برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر با اهدای مدال و کاپ تقدیر به عمل آمد.
کد مطلب: 137171
برچسب ها: قایقرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *