۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه در سرزمین اصلی

سطح یک توانگری مالی بیمه ملت

بیمه ملت سردمدار شرکت‌های بیمه در«سطح یک» توانگری مالی، طی 9 سال متوالی است
سطح یک توانگری مالی بیمه ملت


بیمه ملت سردمدار شرکت‌های بیمه در«سطح یک» توانگری مالی، طی 9 سال متوالی است.
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بیمه ملت با نسبت توانگری مالی 279 درصد و افزایش 85 درصدی نسبت به سال گذشته، در بین شرکت‌های بیمه‌ای حاضر در سطح یک توانگری مالی طی 9 سال متوالی، رتبه اول را با اختلاف میانگین حدود 90 درصد به خود اختصاص داده است.
آخرین گزارش منتشر شده از سوی بیمه مرکزی در خصوص نسبت توانگری شرکت‌های بیمه، حاکی از آن است که شرکت بیمه ملت توانسته است نسبت توانگری مالی خود را نسبت به سال گذشته 85 درصد افزایش دهد که این مهم بیانگر مدیریت صحیح ریسک و نگاه استراتژیک تیم جدید سکاندار این شرکت است.
طبق اعلام بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه‌ای که نسبت توانگری آنها برابر 100 درصد و بیشتر بوده و در سطح یک قرار دارند، برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گزاران از توانایی کافی برخوردارند و شرکت‌های بیمه البرز، ملت، سامان، پاسارگاد و کارآفرین توانسته‌اند رکورد تثبیت نسبت توانگری مالی را در 9 سال پیاپی در صنعت بیمه از آن خود کنند.
گفتنی‌است، شرکت بیمه‌ملت علاوه بر حفظ توانگری مالی خود در سطح یک شرکت‌های بیمه طی 9 سال متوالی؛ تنها شرکت بیمه در صنعت است که موفق شده رکورد تثبیت نسبت توانگری مالی بالای 200 درصد را در 9 سال پیاپی در صنعت بیمه از آن خود کند
 
کد مطلب: 137608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *