۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

اقامت در هتل میامی مشهد را از دست ندهید

مشهد مقدس به‌عنوان قطب فرهنگی و مذهبی در شرق کشور شناخته می‌شود. هر سال این شهر میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است. شهر مشهد یکی از پرترددترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود. اولین کاری که باید برای سفر به مشهد انجام دهید، رزرو یک هتل یا اقامت‌گاه برای استراحت است.
اقامت در هتل میامی مشهد را از دست ندهید
مشهد مقدس به‌عنوان قطب فرهنگی و مذهبی در شرق کشور شناخته می‌شود. هر سال این شهر میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است. شهر مشهد یکی از پرترددترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود. اولین کاری که باید برای سفر به مشهد انجام دهید، رزرو یک هتل یا اقامت‌گاه برای استراحت است. برای این کار روش‌های زیادی وجود دارد. اگر می‌خواهید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید، به شما توصیه می‌کنیم رزرو هتل را به‌صورت آنلاین انجام دهید. تنوع هتل های مشهد آنقدر زیاد است که برای هر سلیقه‌ و خواسته‌ای، چندین پیشنهاد وجود دارد. برای رزرو هتل مشهد ابتدا خوب است که اطلاعات جامع و دقیقی را درمورد هر هتل به‌دست آورید. در این متن قصد داریم شما را با هتل میامی مشهد و امکانات آن آشنا کنیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. 
هتل میامی مشهد؛ هتلی مجهز و به‌صرفه
هتل میامی در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد. خیابان امام رضا(ع) از خیابان‌های اصلی شهر مشهد و مشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) است. این هتل که از هتل‌های نوساز شهر مشهد به‌حساب می‌آید، در سال 1392 افتتاح شد. هتل میامی با اینکه از هتل‌های میان‌رده شهر مشهد به‌شمار می‌رود، طبق آخرین استانداردهای جهانی ساخته و طراحی شده است. گردشگران با اقامت در این هتل، نسبت به هزینه‌ای که می‌پردازند، خدمات بی‌نظیری را دریافت می‌کنند. هتل میامی به‌علت معماری زیبا و طراحی منحصربه‌فرد اتاق‌ها، توسط سازمان گردشگری و میراث فرهنگی تایید شده است. بدون شک اقامت در این هتل یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات شما از سفر به مشهد خواهد شد. درادامه با ما همراه باشید تا با دیگر ویژگی‌ها و امکانات این هتل زیبا آشنا شوید.
ویژگی‌های هتل میامی مشهد
این هتل نیز همانند دیگر هتل های مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارند، بسیار به حرم امام رضا(ع) نزدیک است. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برسانید. همچنین از طبقات بالایی هتل، گنبد زیبای حرم مطهر قابل مشاهده است و منظره زیبا و وصف‌نشدنی را ایجاد می‌کند.
هتل میامی مشهد نزدیک تعداد زیادی از بازارها و پاساژهای معروف مشهد قرار دارد. ازاین‌رو اگر قصد خرید در مشهد را دارید، نیازی نیست به جاهای دور بروید و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به این مراکز خرید برسانید. 
اگر با ماشین شخصی خود به سفر نرفته‌اید، هتل میامی مشهد پیشنهاد مناسبی برای شما است؛ زیرا اطراف هتل میامی ایستگاه‌های BRT و مترو وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این وسایل نقلیه عمومی به هر کجا که می‌خواهید بروید و نگرانی از بابت جای پارک و ترافیک نداشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به هردلیلی با خودرو شخصی خودتان سفر نمی‌کنید، هتل میامی را در گزینه‌های رزرو هتل مشهد از https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad در علی بابا قرار دهید.
امکانات هتل میامی مشهد
این هتل یک رستوران مجلل و شیک دارد. رستوران هتل میامی در یک فضای بسیار زیبا و شیک در طبقه پنجم هتل قرار گرفته است. معماری فضای داخلی رستوران و همچنین مبلمان و دکوراسیون شیک آن، به زیبایی و جذابیت این مکان اضافه می‌کند. در این هتل انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت توسط سرآشپزهای ماهر پخته می‌شوند. منوی غذایی هتل بسیار متنوع است و دست شما را در انتخاب وعده‌های غذایی‌تان باز می‌گذارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، برای صرف وعده‌های غذایی خود به رستوران این هتل سر بزنید. کیفیت بالای غذا همراه قیمت معقول، رستوران هتل میامی را از دیگر رستوران‌های هتل های مشهد متمایز می‌کند. صبحانه رایگان نیز از دیگر خدماتی است که این هتل برای پذیرایی از مهمانان درنظر می‌گیرد.
کافی‌شاپ هتل میامی مشهد دو قسمت سرباز و سربسته دارد. پس از یک روز گشت‌و‌گذار در شهر مشهد، صرف یک نوشیدنی در این کافی‌شاپ دنج و تماشای مناظر اطراف هتل، لذت سفر را برایتان دوچندان خواهد کرد.
اگر از آن دسته افرادی هستید که با ماشین شخصی خودتان به سفر رفته‌اید، باز هم این هتل انتخاب مناسبی برای شما است. با اقامت در هتل میامی مشهد، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید و خیالتان از بابت جای پارک و امنیت ماشین‌تان راحت باشد.
از امکانات دیگر این هتل می‌توان به روم‌سرویس 24 ساعته، لاندری، استخر، جکوزی، سیستم سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، مینی‌بار و... اشاره کرد.
اتاق‌های هتل میامی مشهد
این هتل پنج طبقه دارد و تعداد 39 باب اتاق و سوئیت متنوع در این هتل برای پذیرایی از مهمانان آماده شده است. از اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته تویین و اتاق سه تخته اشاره کرد. هتل میامی یک اتاق VIP دابل نیز دارد که مجهز به وان و جکوزی است. مینی‌بار، سیستم پخش مرکزی فیلم، یخچال، مبلمان، تلویزیون و... از امکاناتی هستند که در این اتاق‌ها وجود دارد. همه این اتاق‌ها فضایی دلباز و تمیز دارند که می‌توانید اقامت خوب و خاطره‌انگیزی را در آن تجربه کنید. 
در این متن به معرفی هتل میامی مشهد پرداختیم. توجه داشته باشید که با رزرو هتل مشهد به‌صورت آنلاین، قیمت اتاق‌ها 10 الی 20 درصد ارزان‌تر نسبت به روش حضوری محاسبه می‌شود. برای رزرو آنلاین هتل های مشهد می‌توانید به سایت‌ علی بابا مراجعه و پس از مطالعه امکانات و قوانین هتل‌ها، هتل موردنظر خود را رزرو کنید. 
 
کد مطلب: 137693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *